ניהול קריאות שירות - Zendesk

Zendesk ממציאה מחדש את הדרך בה ארגונים עסקיים מנהלים את מערך השירות והתמיכה שלהם

צור קשר

ניהול קריאות שירות

Zendesk ממציאה מחדש את הדרך בה ארגונים עסקיים מנהלים את מערך השירות והתמיכה שלהם 

Zendesk Support

Zendesk - מערכת לניהול קריאות שירות הבנויה לשירות מהיר יעיל

Zendesk מאפשרת ניהול קריאות שירות המקליט שיחות עם הלקוח, לפתוח קריאות שירות אוט' בכל דוא"ל,לנתח עומסים ולהמליץ על דרכי פעולה, להתחבר בתוך שניות ישירות למסך הלקוח, לעצב פרופילי קלט שונים,לנהל SLA, לבצע סקרי שביעות רצון של לקוחות בגמר טיפול בקראת השירות, לנהל פורטל ידע דינאמי (גם בעברית), לנהל שינוים ותקלות (Incident,Problem & Change Managemnt), להפעיל תהליכים אוט' המותנים בסיטואציות שונות (Triggers) ועוד

Zendesk for tracking and solving tickets

שתף את האנשים הרלבנטיים בשיחות התמיכה

Zendesk מספקת לצוות התמיכה שלך ראייה הוליסטית של הלקוחות והבעיות שלהם. כאשר עובדים על קריאת שירות, תהיה להם גישה ישירה למידע אחוד על הלקוח, הם יוכלו לבצע חיפושים ב- Help Center ולשלוף מידע רלבנטי מתחומים אחרי בארגון

שתף את האנשים הרלבנטיים בשיחות התמיכה. באמצעות מערכת ניהול קריאות שירות Zendesk, אנשי הצוות יכולים לנהל שיחות פנים ארגוניות סגורות, לשתף מידע בין מחלקות שונות בארגון, או לשתף מומחה חוץ ארגוני הכל בתוך דיאלוג משורשר אחד

לסרטוני ווידאו
Zendesk for better service

ניתוחי פעילות לקוחות ויכולות למידה למתן המלצות

Zendesk מספקת חשיפה ברורה לאינטראקציות של לקוחות ומסייעת לשרת את צרכיהן בצורה טובה יותר. זה חשוב כי שירות מותאם אישית דורש קשר עמוק יותר

באמצעות ניתוחי הלקוחות ויכולות הלמידה של המערכת תוכלו להבין טוב יותר ולחזות את שביעות הרצון של הלקוחות, למדוד ביצועים ולחשוף תובנות ניתנות לפעולה על פני הנתונים שלך

קבל גרסת ניסיון

Zendesk הכלי לניהול Workflows של תהליכי השירות שלך

הטיפול בקריאות השירות ב Zendesk נועד להיות גמיש כי אין שני עסקים דומים זה לזה

באמצעות Zendesk תוכלו להגדיר כל זרימת עבודה Workflows, מהפשוטה ביותר ועד המורכבת ביותר ולספק מרחב גדול של כלים ועזרים לנציג השירות הכוללים בין היתר מאות אפליקציות זמינות או לעשות שימוש בממשקי API

לסקירה כללית