Zendesk - שירות לקוחות

Zendesk מערכת בינלאומית מובילה לניהול כל מערכי השירות והתמיכה של הארגון , מהמתקדמות מסוגה בעולם עם כ 100,000 לקוחות , למעלה מ 350 מיליון משתמשי קצה ופועלת בעשרות מדינות ומגוון רחב של שפות כולל עברית.

Zendesk היא One stop shop לפתרון רב ערוצי מהיר ויעיל של שירות וכוללת בין היתר ניהול קריאות שירות,ניהול צ'אט, ניהול טלפוני מלא כולל IVR וכן פורטל תוכן מתקדם המשתמש כפורטל ידע לשירות עצמי עבור הלקוחות. עם Zendesk הלקוח לעולם לא יפול בין הכיסאות ויוכל לתקשר איתך באימייל, טלפון, צ'אט, מדיה חברתית או אתר האינטרנט שלך ועוד

חבילות רישוי של Zendesk

Zendesk Support Pricing
Zendesk Chat Pricing
Zendesk Guide Pricing
Zendesk Talk Pricing

Zendesk - דפי מידע כלליים

The Zendesk Family
Explore Zendesk
Zendesk Enterprise Productivity
Customer Lists
Zenesk Light Agents
Zendesk Multibrand
Zenesk Message
Zendesk Talk
Zenesk Guide Datasheet

Zendesk Security

Zendesk Security

Analyst Reports and Research

Gartner’s 2017 Magic Quadrant for the CRM

Zendesk Terms of Service

Zendesk Terms of Service
איכות בשירות

מאות הלקוחות שלנו בישראל נהנים מתמיכה מקומית איכותית ושירותית המשתלבת עם טכנולוגיות מובילות,עדכניות ומתחדשות להובלת לקוחותינו לקידמת הבמה העולמי.

שירותי יישום הטמעה וליווי

את הפעילות בישראל מוביל צוות ניהול בכיר הכולל מומחים לטכנולוגיות מחשוב בעלי עשרות שנות ניסיון בניהול, תפעול ושירות של מאות לקוחות בארץ ובעולם. לחברה ניסיון רב גם בהטמעה ובאינטגרציה בין מערכתית ובעלת מומחיות בפיתוח והתאמת הפתרונות מבוססי ענן לצרכי הארגון תוך שמירה על רמת מיומנות טכנית גבוהה ביותר.