Zendesk - שירות לקוחות

Zendesk מערכת בינלאומית מובילה לניהול כל מערכי השירות והתמיכה של הארגון , מהמתקדמות מסוגה בעולם עם כ 100,000 לקוחות , למעלה מ 350 מיליון משתמשי קצה ופועלת בעשרות מדינות ומגוון רחב של שפות כולל עברית.

Zendesk היא One stop shop לפתרון רב ערוצי מהיר ויעיל של שירות וכוללת בין היתר ניהול קריאות שירות,ניהול צ'אט, ניהול טלפוני מלא כולל IVR וכן פורטל תוכן מתקדם המשתמש כפורטל ידע לשירות עצמי עבור הלקוחות. עם Zendesk הלקוח לעולם לא יפול בין הכיסאות ויוכל לתקשר איתך באימייל, טלפון, צ'אט, מדיה חברתית או אתר האינטרנט שלך ועוד

סקירה כללית

Zendesk – שירות לקוחות

הפתרון האולטמטיבי לניהול תמיכה ושירות רב ערוצית לניהול קריאות שירות,צ'אט, טלפון, SMS כולל תמיכת IVR מלאה ורשתות חברתיות.

מערכת קריאות שירות הבנויה לשירות מהיר
Zendesk מפשטת משמעותית את מהלך העבודה של צוות התמיכה באמצעות פעולות אוטומטיות המותאמות בדיוק לצרכים הארגוניים ולמאפיני הפעילות שלו.

Zendesk Ticket management

Zendesk Support
ניהול קריאות שירות

Zendesk הינה מערכת פשוטה להפליא לניהול, מעקב , תיעדוף ובקרה על כל קריאות שירות שלכם המאפשרות בתוך כך ללקוחותיך לקבל שירות מהיר במגוון רחב של ערוצים הכוללים בין היתר פורטל לקוחות עשיר ומגוון.


Zendesk מספקת לצוות התמיכה שלך ראייה הוליסטית של הלקוחות והבעיות שלהם. כאשר עובדים על קריאת שירות, תהיה להם גישה ישירה למידע אחוד על הלקוח, הם יוכלו לבצע חיפושים ב- Help Center, ולשלוף מידע רלבנטי מתחומים אחרי בארגון ולשתף מידע עם גורמי תמיכה נוספים.

על תכונות המוצר
Zendesk Chat

Zendesk Chat
צ'אט - הדרך המהירה והיעילה לתת שירות ב Live

צ'אט "חי" מספק דרך מהירה להתחבר ללקוחות בזמן אמת, תוך יצירת קשר אישי עם לקוחות המחפשים תמיכה .זוהי דרך מהירה ויעילה להציע עזרה ללקוחות סיוע בדרך שגם מאוד נוחה להם.

צפו בשאלות של לקוחות והציעו עזרה מתי והיכן שהם זקוקים לה ביותר.
ללקוחות יש סיכוי גדול יותר לבצע רכישה באמצעות צ'אט פעיל
צ'אט מאפשר לאנשי התמיכה גם לעזור ללקוחות נוספים בפחות זמן

לגלריית וידאו
Zendesk Guide

Zendesk Guide -פורטל לקוחות

Zendesk Guide מציעה פורטל לקוחות עשיר ומגוון המהווה בסיס ידע ארגוני – Knowledge Base משולב במתחמי Communities העומדים לרשות הלקוחות כפלטפורמת שירות עצמי שבאה לקראתם בבואם לחפש מידע כלשהו.

באמצעות תוכן הפורטל הכולל בין היתר שאלות ותשובות נפוצות ומאמרים המלמדים כיצד לבצע משימות יחסכו לארגון ללא כל ספק גם משאבי תמיכה רבים.

לקוחות יוכלו לפתוח קריאות שירות באמצעות מערך טפסים חכם כחלק מהפורטל ולעקוב אחרי הסטטוס שלהן בכל רגע נתון ולהימנע מהצורך ליצור קשר עם נציגי השירות שלכם לבירורים שונים.

קבל גרסת ניסיון
Zendesk Talk

Zendesk Talk - המוקד הטלפוני החכם שלך בענן

Zendesk Talk הופכת שיחות טלפון של לקוחות לאינטראקציות יעילות ומאורגנות באמצעות יכולת זאת ניתן לספק תמיכה טלפונית ישירות מן המחשב שלך או באמצעות קווי הטלפון הקיימים.

כל שיחות הטלפון וההודעות הקוליות מנוטרות ומוקלטות, והופכות לקריאות שירות ב- Zendesk וכך אתם יכולים לעקוב מקרוב אחר סוגי השיחות ואיכות אנשי הצוות שלך.

באמצעות Zendesk Talk נציגי השירות שלך יכולים לענות לשיחות נכנסות או ליזום שיחות יוצאות ישירות מתוך הדפדפן המועדף עליהם, מקו הטלפון השולחני או מן הטלפון הנייד שלהם.

בנוסף המערכת כוללת גם פתרון IVR מלא כחלק מהמערכת ואין כל צורך באינטגרציה עם פתרונות אחרים - הכל תחת קורת גג אחת , פשוט , קל ונוח לתפעול.

קצת עלינו
Zendesk Explore

Zendesk Explore - לניתוח אנליטי של פעילות השירות

מודול Zendesk Advanced Analytics מאפשר לצוותי התמיכה לקבל החלטות מבוססות-ידע באמצעות דיווחי המערכת. דו"חות מוגדרים מראש מונעים את הצורך לנחש בכל פעם מחדש אילו מדדים הם הקריטיים ביותר להצלחת שירות הלקוחות, ודו"חות המותאמים ספציפית לארגון מאפשרים לפלח את המידע על בסיס מה שחשוב לך ביותר.

ולאחר ההקמה הראשונית, הדו"חות וה- dashboards הספציפיים של הארגון מתעדכנים באופן אוטומטי ובתדירות יומית בכל קריאות השירות,עד האחרונה שבהן.

באנצעות המערכת תוכל לפלח את המידע לנתח אותו באמצעות עיבוד אנליטי מקוון תוך שימוש בכל השדות הסטנדרטיים של המערכת וכן אלו שנוספו במיוחד לצרכי הארגון ולעקוב אחר הביצועים בדרך בה תבחרו.

לדפי המוצר
Zendesk Campaign

Zendesk Connect - לקמפיינים בזמן אמת

הכר את הלקוחות שלך טוב יותר באמצעות איסוף נתונים מכל רחבי משפחת מוצרי Zendesk והשלם את התצוגה עם ציר זמן של אירועים ושיחות ביחד.

תוכל ליצור קבוצות של לקוחות על סמך התנהגות או פרופיל להגדיר מגמות ולהפעיל מסעות פרסום ממוקדים כדי לקבל את המסר הנכון ללקוחות הנכונים.

תוכל לעקוב אחר ביצועי הקמפיין בזמן אמת - מי ראה אותו ומי היה מעוניין מספיק להתקדם.
לקבל חשיפה ברמה גבוהה עם ערכים מצטברים ותובנה מפורטת עם מעקב ברמת הלקוח.

Zendesk Inbox

Zendesk Inbox- תן לעובדים שלך לתקשר בינהם בצ'אט ארגוני

עם Zendesk Inbox מהיום כולם עובדים ביחד:

חברי הצוות מתקשרים מאחורי הקלעים בתוך רצף הדוא"ל של הלקוח.
חילופי ידע במקום אחד ולהגיע להסכמה לפני שתענה.
עבדו כצוות בניהול מסעות פרסום, בתגובה על מיילים או על מסרונים.