פורטלים ארגוניים - Magentrix Portals

מעוניינים בפורטל ארגוני? Magentrix הינה פתרון מודרני ומתקדם במיוחד לניהול פורטל עובדים ויישום פורטלים ארגוניים בשלושה תחומים עיקריים:
פורטל ארגוני לשותפים (מערכת לניהול שותפים) - PRM - Partner Relationship Management
פורטל ארגוני ללקוחות - Customer Success Communities
ניהול פורטל עובדים ארגוני - Employee Collaboration

Magentrix for Salesforce/Dynamics CRM הינה ללא ספק מהתכונות החזקות והמשמעויות ביותר של המערכת לניהול שותפים, ולניהול פורטל עובדים, הכוללת אינטגרציה מובנית לתוך ליבה של מערכת ה CRM שלכם.
Magentrix משמשת גם כפלטפורמות ה- PaaS לבניית מסדי נתונים מקוונים מבוססי ענן ליישום בכל הטכנולוגיות המוכרות ובכל הדפדפנים והמכשירים הניידים לסוגיהם השונים - מערכת ניהול שותפים בתהליכים עסקיים, לקוחות ועובדים ועוד.

Magentrix – תכונות ופתרונות למערכת ניהול שותפים!

פתרון ליישום פורטל ארגוני, ניהול פורטלי שותפים, ניהול פורטל עובדים, לקוחות, פורטל עובדים עם קישוריות מובנית ל Salesforce/Dynamics CRM

פורטל שותפים
PRM Solution

בעזרת מערכת לניהול שותפים – השותפים העסקיים שלך יכולים להירשם אל פורטל שותפים בו יוכלו לשתף פעולה, לפתור בעיות, לגשת למרכזי מידע, לפתוח קריאות שירות, לייצר הצעות מחיר, לנהל את הפרטים שלהם, לשתף פעולה בהזדמנויות עסקיות,לפתוח לידים ועוד. ניהול פורטל שותפים יעיל ונוח.

קראו עוד

פורטל לקוחות
Customer Success Communities

אם לקוחותיך צריכים לגשת למספר מערכות לשם השגת המידע לו הם זקוקים, או אם הם צריכים להמתין בטלפון לנציג שירות, או אם אתה זקוק לשיפור בשירות זהו הזמן להשיק את פורטל לקוחות משלך בשירות עצמי.

קראו עוד

פורטל עובדים
Employee Communities

העובדים אינם צריכים להסתמך על מיילים ועל אוסף של יישומים המקשים על העבודה. Magentrix מספקת פורטל ארגוני עבור עובדים עם פתרון משולב מלא, כך שכל העובדים, יכולים לשתף פעולה באמצעות הודעות פרטיות, דיונים, מעקב אחר שיחות ועוד.

קראו עוד

אינטגרציות מובנות
Salesfoce/Dynamics CRM

באמצעות המערכת תוכלו לאפשר לכל עובדי הארגון להיות נגישים לכל מידע מה CRM, לנהל אנשי קשר, לידים, הזדמנויות, רעיונות או כל טבלה אחרת בין אם מדובר ביישומים סטנדרטריים או התאמות שבוצעו על ידכם.

קראו עוד

שיתוף מידע
Collaboration

שיתוף מידע, מהתכונות היותר חזקות של המערכת המאפשרת לשפר את התקשורת הפנים והחוץ ארגונית, לשתף מסמכים, רעיונות,מאמרים, תמונות ועוד.

קראו עוד

הרשמה והפעלה
Sign-up and Activation

אפשרו הרשמה קלה לכל משתמשי הפורטל הארגוני בין אם מדובר בשותפים, עובדים או לקוחות כחלק מהפעלת אוטומציה מלאה על כל התהליך, כולל תהליכי אישור לבקרת נרשמים.

קראו עוד

רישום לידים
Lead Registration

נהלו את רישום הלידים באמצעות מסכים ייעודיים של מערכת לניהול שותפים אותם ניתן לחולל בצורה פשוטה. תוכלו גם לנהל את הלידים, לאשר או לדחות ולשתפם עם מערכת ה CRM ב On-Line.

קראו עוד

ניהול לידים
Deal Management

נהלו את הסטטוסים של הלידים החל מרישומם ועד להפיכתם להזדמנויות עסקיות והזמנות במערכת הניהול לידים שלכם ושפרו בכך את התקשרות העסקית עם השותפים שלכם.

קראו עוד

ניהול תוכן
Content Management

לרשותכם מערכת ניהול תוכן מתקדמת של Magentrix הכוללת מודול לניהול מאמרים הניתנים לעיצוב ולשיתוף והמחוזקים ביכולות כתיבת בלוגים, שאלות נפוצות, מאמרי תמיכה ועזרה, מה חדש, הודעות ועוד.

קראו עוד

ניהול מסמכים
Document Management

תוכלו לאחסן ולנהל קבצים ומסמכים ולשתפם בין משתמשי הפורטל הארגוני, לבנות מערך של תיקיות ולשייכן לקטגוריות ולקבוצות שתוכלו להגדיר ולנהל הרשאות גישה, להוסיף הערות ולנהל גרסאות של מסמכים.

קראו עוד

ניהול למידה
LMS-Training & Certification

פתרון מלא המובנה במערכת לניהול הלמידה (LMS) מאפשר לכם לספק חומרי לימוד מותאמים אישית, לקיים בחינות ואישורים עבור שותפים, לקוחות ועובדים כדי לעמוד בדרישות תוכניות לימוד והכשרות.

קראו עוד

ניהול קרנות פיתוח
Market Development Funds (MDF)

פתרון המאפשר לכם לנהל תוכניות מימון לשותפים עסקיים,לנהל זכאויות ,בקשות לתקציבים,למסעות פרסום ועוד. לנהל תהליכי אישור פנים ארגוניים של התוכניות והבקשות ולנהל מעקב אחרי ביצוע בפועל.

קראו עוד

דוחות ניתוח ובקרה
Analytics ,Reports & Dashboards

באמצעות המודול האנליטי של Magentrix תוכלו לעקוב בצורה גרפית מבוססת לוח מכוונים על מגוון רחב של אופציות. כלי רב חשיבות שיעזור לכם לראות את התמונה בכללותה.

קראו עוד

קהילות,פורומים ודיונים
Community Self-Help

אפשרו ללקוחות לשתף פעולה זה עם זה ועם נציגי השירות שלכם כדי לשאול שאלות או לשתף פעולה בנושאים שמעניינים בפורום הדינמי המקוון של הקהילה. נהלו בקלות הרשאות שיתוף כדי להגביל או לפתוח דיונים ופתור בעיות מהר יותר.

קראו עוד

ניהול קריאות שירות
Cases & Deflection

נהלו את קריאות השירות ושלבו אותם בזמן אמת עם ה CRM שלכם.תנו ללקוחות גישה לפרטי החשבון שלהם ואת היכולת לבדוק את הסטטוס של קריאות השירות שלהם כדי לייעל את תהליך התמיכה.

קראו עוד

ניהול משימות
Task Management

נהלו משימות ועקבו אחרי ביצועם בפועל מול כל משתמשי הפורטל הארגוני. תוכלו לעצב בקלות טפסים שונים של משימות לנושאי מעקב שונים תוך התאמתם לתצוגות שונות ולשלוח תזכורות והודעות, גם לשילוב אוטומציה.

קראו עוד