Zendesk for Salesforce CRM

ליצור פונקציונליות מותאמת אישית המקשרת בין יישום Zendesk לבין Salesforce

צור קשר

Zendesk for Salesforce CRM

ליצור פונקציונליות מותאמת אישית המקשרת בין יישום Zendesk לבין Salesforce

Zendesk comes with dashboards & reports

Zendesk for Saleforce
לסנכרן את אנשי המכירות עם ליבת פעילות המכירה שלך לקבלת החלטות מהירות יותר

קבלו תצוגה הוליסטית מלאה של הלקוחות שלכם עבור צוותי המכירות והתמיכה שלך באמצעות שילוב דו-כיווני דינמי בין נתוני התמיכה של Zendesk לבין נתוני הלקוח של Salesforce CRM.
ולשפר בכך את שביעות רצון הלקוחות בשיחות טובות יותר

קבלו זמינות של נתוני CRM, כולל האובייקטים המותאמים אישית שלכם , וכך צוות התמיכה שלכם יכול לראות פרופיל מלא Salesforce הלקוח ליד פעילות התמיכה ב Zendesk

Deliver a holistic view of your customers for your Sales and Support teams with a dynamic two-way integration between Zendesk Support ticket data and Salesforce CRM customer data

שיתוף מידע בזמן אמת

שיתוף מידע בין המערכת מתבצע באופן קל ופשוט ומאפשר לפתור בעיות של לקוחות מהר יותר על בסיס היכרות עם סביבת המידע העדכנית של הלקוחות

להגדיל את האפקטיביות

עקוב אחר מגמות בכל נקודות האינטראקציה של צוותי המכירות והתמיכה שלך עם הלקוחות. היעזרו בדוחות משותפים המנתחים את פעילות התמיכה של Zendesk על סמך קריטריונים שונים של Salesforce

שפר את שביעות רצון הלקוח

תן אפשרות לצוות התמיכה שלך לספק חוויית שירות אישית ותבטיח את שביעות רצון הלקוח באמצעות מידע אודות פרופיל הלקוח מתוך Salesforce, כשהוא מובנה בתוך Zendesk

Zendesk for Improving customer satisfaction

"האינטגרציה עם Salesforce מהווה יתרון עצום שבא לידי ביטוי ביכולת לעשות שימוש בתכונות האינטגרציה על מנת להגביר את היעילות של הצוותים בפלטפורמות בהן הם הכי טובים

עבוד בקולבורציה על מנת לספק פתרון לבעיות הלקוח באמצעות גישה לקריאות השירות של Zendesk, כולל נתונים מתוך מערכת Salesforce

הצוותים שלך יכולים להישאר מעודכנים ולצפות, לפתוח ולעדכן קריאות שירות במערכת Salesforce, המסונכרנת עם Zendesk. כמו כן, אתה יכול לתחזק מאגר נתונים יחיד של הלקוחות, הנמצא תמיד בסנכרון מלא בין צוותי המכירות והתמיכה

קצת עלינו

Create a Zendesk Support Ticket in Salesforce