Docebo - ניהול למידה (LMS)

Docebo היא מערכת לניהול למידה (LMS) קלה לשימוש שתפקידה לארגן, לעקוב ולהפיץ קורסים מקוונים ללמידה פורמלית (תומך בפורמטים מרובים, כולל XAPI, SCORM ו AICC) בחברה שלך. על מנת להישאר מעודכן במצב ההכשרות , לוודא שכל התפקידים הרלוונטים עברו את אותם תכנים ולנהל זאת מבלי מאמץ מורכב , יש לך את Docebo

אפשר לעובדים שלך לשאול שאלות ולקבל תשובות ממומחים לנושא בארגון שלך. לכוד ידע שנוצר על ידי משתמשים, אמת אותו באמצעות ביקורת עמיתים, ושתף אותו בכל הקבוצות, כל זאת תוך בניית תרבות שתתגמל את הביצועים הטובים ביותר של העובדים. ככל שיהנו ללמוד יותר , יצליחו יותר

סקירה כללית

Docebo ממציאה מחדש את הדרך ללימוד וניהול העובדים . עם עשרות פיצ'רים , עולם ביצועים (Preform) ממדרגה ראשונה , מתחם המשחקים של Gamification , רשת חברתית של שכלוף מידע , ועזרה והדרכה בלתי נגמרת מאיתנו , אתם מצטרפים לשורה של התאגידים הגדולים והמצליחים ביותר בעולם . סקרנו עבורכם את התחומים העיקריים שבהם המוצר נוגע , ולהבנה מדוייקת יותר אנחנו מזמינים אותכם אל דף התכונות .

Docebo

ברוכים הבאים אל Docebo ! פלטפורמה ייחודית מסוגה שתפקידה בראש ובראשונה הוא לארגן, לעקוב ולהפיץ קורסים מקוונים ללמידה. על מנת שהחברה שלך תישאר ב"כושר" גבוה , אתה צריך לתת להם מערכת שתאתגר ותלמד אותם בנושאים הרוולנטים עבורם . עשרות הכשרות , קורסים , ונתונים , שניתנים ללימוד בצורה הישנה , פשוט לא עובדים יותר בעידן של ימינו.

פה אנחנו מציעים צורה חדשה שתקפיץ את העובדים שלך בכמה רמות בצורת משחק . בנוסף אתה יכול למתג איך שאתה רוצה את הקורסים המופצים ללא השם שלנו (white label) . רלוונטיות מתמדת בענן שמאפשרת להתחבר (ולנהל ולקבל סטטוס נוכחי , עבורך) מכל מקום .

דוחות ונתונים בצורות הפשוטות והיעילות ביותר נמצאים במתחם הניהול שלך , יחד עם תעודות הסמכה , ופתיחת הרשאות לקורסים. תוכל ליצור ועדות אינטרנטיות עם מנהלים נוספים בחברה ופיצ'רים פניימים יאפשרו לך לבנות תעודות הסמכה לעובדים שסיימו את ההכשרות ולקבל רמת ביצועים של עובד ביחס לאחר ואפילו להבין באילו חלקים הוא היה חלש / חזק בהם והאם ציינו שאתה יכול גם למכור את הקורסים שלך לאחרים ?

על תכונות המוצר

הרשת החברתית שלנו

הרשת החברתית שלנו בונה תרבות של לימוד ושיתוף שכל חברה בימינו זקוקה לו . לפעמים כשעובד נתקל בבעיה או שאלה , הוא לא תמיד הולך לחפש אחר התשובה , כי לא זה תמיד נגיש לו , לפעמים שוכח , לפעמים אם לאמר את האמת גם לא כזה אכפת לו .

איתנו כשהוא נתקל בבעיה, הוא מיד מפנה את השאלה הזו לרשת החברתית של החברה וכל הגורמים והמומחים שיכולים לעזור לו מגיבים לו ופותרים אותה בשניות ! העובד פותר את הבעיה במקום , יוצר קשרים עם מומחים בנושא בחברה , ומקבל הרגשה טובה על ניצחון המכשול .

אל תעצור , תאפשר לעובדים שלך לשתף , להתאמן וללמוד , ותקיים את זרימת המידע בין העובדים כמו שכל מנהל חולם . היום , כאשר העובדים שלך לומדים ביחד , הם למעשה , לומדים יותר

לגלריית וידאו

מערכת ה- Preform שלנו

מערכת הPreform שלנו היא עולם הביצועים , ההצלחות , ההתפתחויות שדרכו הכל קורה . היינו קוראים לזה פיצ'ר ,אבל זה הרבה יותר . Preform יזהה דפוס לא טוב של עובד שלך בתחום מסוים , יראה לך , ויציע לך לשלוח אליו את התכנים והמשחקים בנושא .

Preform תוכנן בפשטות לשני הצדדים ולו כמה תפקידים – להגביר את רמת המיומנות של העובד שלך , להציג עבורך פערים נוכחים ולתת מענה ותוצאות כמובן לאחר ביצוע המשימה . היום , הוא אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על התפתחות בחברה , ואנחנו זוכים עליו לתשבוחות מכל לקוח שלנו

קבל גרסת ניסיון

הצטרפו עוד היום !

Docebo עובדת עם 35 שפות שונות ! ומאפשרת לך לפרוץ לשוק העולמי בכל זמן ובכל מקום עם פלטפורמת הענן שלנו . בנינו עבורך מערכת אוטומציה שיקל לך על החיים ויפנה לך זמן להתעסק בהפקת תעודות ההסכמה לעובדים , ובבניית קורסים חדשים .

כמובן שתוכל לקבל גם עדכונים בזמן אמת לכל דוא"ל ומכשיר נייד , עם אופטימזציה מדוייקת שכזו , לקוחות גם אם ייכנסו אלייך מהטלפונים הסלולארים , יראו מוצר ברמה גבוהה ששווה להתנסות בו . לאחר שבניתה קורס ברמה גבוהה , תוכל גם למתג אותו למכור אותו לחברות נוספות .עם עשרות גרפים , נתונים , עוגות , וממשק משתמש פשוט – ההצלחה שלך כבר סגורה . עשה את הצעד הנכון , והצטרף לנבחרת המנצחים

קצת עלינו

הגרסא המורחבת שלנו

הגרסא המורחבת שלנו מאפשרת כמה יתרונות שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר - אתה תוכל לאמן ולפתח גם את הלקוחות והשותפים שלך , במיומנות ושליטה במוצר . תוכל לפזר סמכויות ולתת למנהלים נוספים חלקים מתוך השליטה שלך – פתיחת ההרשאות לקורסים , ניהול משימות ודוחות סטטיסטים , הסרה והוספת משתמשים ועוד .

כאן , תוכל להסיר / להוסיף מנגנוני האבטחה שבנינו עבורך בהתחלה. וכמובן איך לא , עוד עשרות משחקים ותחרויות שהושקע בהם חשיבה ומאמץ על מנת להפוך את החברה שלך , לטובה ביותר בתחומה

לדפי המוצר