לניהול כל תהליכי המכירה של הלקוח

מערכת CRM עשירה בפונקציונאליות כולל מודולים של ניהול לידים, הצעות מחיר, הזמנות ומלאים בנוסף למודולים של ניהול פרוייקטים וממשקים מובנים למערכת מקובלות

אנחנו מספקים פתרונות ענן חדשניים לחברות המובילות בארץ ובעולם. לא משנה מה גודל העסק שלכם אנחנו נדחוף אתכם קדימה על מנת לחסוך לכם בעלויות, להגביר את הביצועים שלכם ולייעל את השירות שלכם.
אנחנו נמצאים פה אתכם 24/7 בתמיכה אישית וההצטרפות שלכם אלינו תיקח רק 2 צעדים פשוטים.

מערכת Simply-CRM עשירה במודולים

   מיושמת בקרב אלפי לקוןחות ובתמיכה עברית מלאה.

 

מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) הפכו לכלי חשוב עבור ארגונים המעוניינים לשפר את השירות ללקוחותיהם, לייעל את תהליכי המכירה ולהגדיל את ההכנסות. עם זאת, תהליך הטמעת מערכת CRM עלול להיות מאתגר ולעיתים אף כושל, אם לא מתוכנן ומבוצע כראוי. אנחנו מתמחים בשיטות יישום ייעודיות עבור הטמעת מערכות CRM באופן מוצלח בארגון.

ניהול לידים

ניהול אנשי קשר

ניהול לקוחות/ארגונים

ניהול יומנים

ניהול מסמכים

ניהול הצעות מחיר והזמנות

שיפור שירות הלקוחות ושימור לקוחות

מערכת CRM מאפשרת לנהל באופן אפקטיבי את כל המידע הקשור ללקוחות

כך שניתן להעניק להם שירות מותאם אישית ולספק מענה מהיר ויעיל לכלל צרכיהם.

ייעול תהליכי המכירה והגדלת הכנסות

באמצעות כלים לניהול צבירת לקוחות פוטנציאליים (ניהול לידים),
מעקב אחר הזדמנויות מכירה ותחזיות הכנסות, ניתן לקצר את זמני המכירה.

שלבי הטמעת מערכת CRM

  1. בחירת מערכת מתאימה תוך התחשבות בתקציב, בסוג הפעילות העסקית ובמידת המורכבות הנדרשת.

  2. הגדרת מטרות ויעדים ברורים שהארגון מבקש להשיג, תוך התייחסות לצרכים הספציפיים של המחלקות השונות.

  3. תכנון תהליך ההטמעה וקביעת לוחות זמנים

  4. הכשרה והדרכת העובדים הכוללות היכרות עם פונקציונליות המערכת, תרגול מעשי ותמיכה שוטפת.

  5. בדיקות ומעקב אחר מדדי ביצועי תוך ניטור שוטף של השימוש במערכת