פורטלים ארגוניים - Magentrix Portals
מעוניינים בפורטל ארגוני? Magentrix הינה פתרון מודרני ומתקדם במיוחד לניהול פורטל עובדים ויישום פורטלים ארגוניים בשלושה תחומים עיקריים:
פורטל ארגוני לשותפים (מערכת לניהול שותפים) - PRM - Partner Relationship Management
פורטל ארגוני ללקוחות - Customer Success Communities
ניהול פורטל עובדים ארגוני - Employee Collaboration
Magentrix for Salesforce/Dynamics CRM הינה ללא ספק מהתכונות החזקות והמשמעויות ביותר של המערכת לניהול שותפים, ולניהול פורטל עובדים, הכוללת אינטגרציה מובנית לתוך ליבה של מערכת ה CRM שלכם.
Magentrix משמשת גם כפלטפורמות ה- PaaS לבניית מסדי נתונים מקוונים מבוססי ענן ליישום בכל הטכנולוגיות המוכרות ובכל הדפדפנים והמכשירים הניידים לסוגיהם השונים - מערכת ניהול שותפים בתהליכים עסקיים, לקוחות ועובדים ועוד.
פורטל שותפים
PRM Solution
בעזרת מערכת לניהול שותפים – השותפים העסקיים שלך יכולים להירשם אל פורטל שותפים בו יוכלו לשתף פעולה, לפתור בעיות, לגשת למרכזי מידע, לפתוח קריאות שירות, לייצר הצעות מחיר, לנהל את הפרטים שלהם, לשתף פעולה בהזדמנויות עסקיות,לפתוח לידים ועוד. ניהול פורטל שותפים יעיל ונוח.
פורטל לקוחות
Customer Success Communities
אם לקוחותיך צריכים לגשת למספר מערכות לשם השגת המידע לו הם זקוקים, או אם הם צריכים להמתין בטלפון לנציג שירות, או אם אתה זקוק לשיפור בשירות זהו הזמן להשיק את פורטל לקוחות משלך בשירות עצמי.
פורטל עובדים
Employee Communities
העובדים אינם צריכים להסתמך על מיילים ועל אוסף של יישומים המקשים על העבודה. Magentrix מספקת פורטל ארגוני עבור עובדים עם פתרון משולב מלא, כך שכל העובדים, יכולים לשתף פעולה באמצעות הודעות פרטיות, דיונים, מעקב אחר שיחות ועוד.
אינטגרציות מובנות
Salesfoce/Dynamics CRM
באמצעות המערכת תוכלו לאפשר לכל עובדי הארגון להיות נגישים לכל מידע מה CRM, לנהל אנשי קשר, לידים, הזדמנויות, רעיונות או כל טבלה אחרת בין אם מדובר ביישומים סטנדרטריים או התאמות שבוצעו על ידכם.
שיתוף מידע
Collaboration
שיתוף מידע, מהתכונות היותר חזקות של המערכת המאפשרת לשפר את התקשורת הפנים והחוץ ארגונית, לשתף מסמכים, רעיונות,מאמרים, תמונות ועוד.
הרשמה והפעלה
Sign-up and Activation
אפשרו הרשמה קלה לכל משתמשי הפורטל הארגוני בין אם מדובר בשותפים, עובדים או לקוחות כחלק מהפעלת אוטומציה מלאה על כל התהליך, כולל תהליכי אישור לבקרת נרשמים.
רישום לידים
Lead Registration
נהלו את רישום הלידים באמצעות מסכים ייעודיים של מערכת לניהול שותפים אותם ניתן לחולל בצורה פשוטה. תוכלו גם לנהל את הלידים, לאשר או לדחות ולשתפם עם מערכת ה CRM ב On-Line.
ניהול לידים
Deal Management
נהלו את הסטטוסים של הלידים החל מרישומם ועד להפיכתם להזדמנויות עסקיות והזמנות במערכת הניהול לידים שלכם ושפרו בכך את התקשרות העסקית עם השותפים שלכם.
ניהול תוכן
Content Management
לרשותכם מערכת ניהול תוכן מתקדמת של Magentrix הכוללת מודול לניהול מאמרים הניתנים לעיצוב ולשיתוף והמחוזקים ביכולות כתיבת בלוגים, שאלות נפוצות, מאמרי תמיכה ועזרה, מה חדש, הודעות ועוד.
ניהול מסמכים
Document Management
תוכלו לאחסן ולנהל קבצים ומסמכים ולשתפם בין משתמשי הפורטל הארגוני, לבנות מערך של תיקיות ולשייכן לקטגוריות ולקבוצות שתוכלו להגדיר ולנהל הרשאות גישה, להוסיף הערות ולנהל גרסאות של מסמכים.
ניהול למידה
LMS-Training & Certification
פתרון מלא המובנה במערכת לניהול הלמידה (LMS) מאפשר לכם לספק חומרי לימוד מותאמים אישית, לקיים בחינות ואישורים עבור שותפים, לקוחות ועובדים כדי לעמוד בדרישות תוכניות לימוד והכשרות.
ניהול קרנות פיתוח
Market Development Funds (MDF)
פתרון המאפשר לכם לנהל תוכניות מימון לשותפים עסקיים,לנהל זכאויות ,בקשות לתקציבים,למסעות פרסום ועוד. לנהל תהליכי אישור פנים ארגוניים של התוכניות והבקשות ולנהל מעקב אחרי ביצוע בפועל.
דוחות ניתוח ובקרה
Analytics ,Reports & Dashboards
באמצעות המודול האנליטי של Magentrix תוכלו לעקוב בצורה גרפית מבוססת לוח מכוונים על מגוון רחב של אופציות. כלי רב חשיבות שיעזור לכם לראות את התמונה בכללותה.
קהילות,פורומים ודיונים
Community Self-Help
אפשרו ללקוחות לשתף פעולה זה עם זה ועם נציגי השירות שלכם כדי לשאול שאלות או לשתף פעולה בנושאים שמעניינים בפורום הדינמי המקוון של הקהילה. נהלו בקלות הרשאות שיתוף כדי להגביל או לפתוח דיונים ופתור בעיות מהר יותר.
ניהול קריאות שירות
Cases & Deflection
נהלו את קריאות השירות ושלבו אותם בזמן אמת עם ה CRM שלכם.תנו ללקוחות גישה לפרטי החשבון שלהם ואת היכולת לבדוק את הסטטוס של קריאות השירות שלהם כדי לייעל את תהליך התמיכה.
ניהול משימות
Task Management
נהלו משימות ועקבו אחרי ביצועם בפועל מול כל משתמשי הפורטל הארגוני. תוכלו לעצב בקלות טפסים שונים של משימות לנושאי מעקב שונים תוך התאמתם לתצוגות שונות ולשלוח תזכורות והודעות, גם לשילוב אוטומציה.