פורטלים ארגוניים -
Magentrix Portals

Magentrix הינה פתרון מודרני ומתקדם במיוחד ליישום פורטלים ארגונים בשלושה תחומים עיקריים:
פורטל שותפים - PRM - Partner Relationship Management
פורטל לקוחות - Customer Success Communities
פורטל עובדים - Employee Collaboration

Magentrix for Salesforce/Dynamics CRM הינה ללא ספק מהתכונות החזקות והמשמעויות ביותר של המערכת , הכוללת אינטגרציה מובנית לתוך ליבה של מערכת ה CRM שלכם.
Magentrix Portals משמשמת גם כפלטפורמות ה- PaaS לבניית מסדי נתונים מקוונים מבוססי ענן ליישום בכל הטכנולויות המוכרות ובכל הדפדפנים והמכשירים הניידים לסוגיהם השונים ,לניהול תהליכים עיסקיים עם שותפים,לקוחות ועובדים ועוד.

סקירה כללית

Magentrix Portals

 

פורטל שותפים – Partner Relationship Management
פורטל לקוחות –     Customer Success Communities
פורטל עובדים –                   Employee Collaboration

 For Salesforce/Dynamics CRM

באמצעות הפלטפורמה של Magentrix Portals ניתן בקלות רבה לפתח פורטלים ארגוניים ולתקשר באמצעותם עם שותפיך העיסקיים,לנהל מרכז ידע לכל לקוחותיך ואף לפתח בקלות אפליקציות אינטרנטיות ומובייל.

Magentrix for increasing partner engagement

PRM Solution
פורטל שותפים עסקיים
לתקשורת יעילה עם שותפים עסקיים יכולה לעשות את כל ההבדל בין הצלחה לכישלון

אם לקוחותיך צריכים לשלוח לך אימייל לשם קבלת מידע; אם הם ממתינים עד שתחזור אליהם, אם אינך מודע לסטטוס של ההזדמנויות העסקיות שלהם ויש לך צורך בשיפור התקשורת ושיתוף הפעולה עמם, אזי פורטל ייעודי לשותפים עסקיים הוא המסלול שלך להצלחה.

באמצעות Magentrix Portals, אתה יכול להגדיר מספר פורטלים בעלי מיתוג שונה עבור רמות שונות של שיתופי פעולה, לדוגמא: עבור מפיצים ועבור משווקים. השותפים העסקיים שלך יכולים להירשם לפורטל, לשתף פעולה, לפתור בעיות, לגשת למרכזי מידע, לפתוח קריאות שירות, לייצר הצעות מחיר מיידיות, לשנות את האפשרויות, לנהל את הפרטים שלהם, לשתף פעולה בהזדמנויות עסקיות שונות ולידים שונים, ועוד ועוד.

זהו שיתוף פעולה אמיתי עם שותפים עסקיים!

על תכונות המוצר

Customer Success Communities
פורטל בשירות עצמי ללקוחות למתן גישה מובקרת למשאבים המקוונים של הארגון

אם לקוחותיך צריכים לגשת למספר מערכות לשם השגת המידע לו הם זקוקים, או אם הם צריכים להמתין בטלפון לנציג שירות, או אם נציגי השירות שלך מספקים שוב ושוב את אותן התשובות ואתה זקוק לשיפור בשירות הלקוחות שלך ובשביעות הרצון שלהם וכן לחסוך בעלויות – זהו הזמן להשיק את פורטל הלקוחות שלך בשירות עצמי.

באמצעות Magentrix, לקוחותיך יכולים לגשת אל החשבון המקוון שלהם ולהשיג את המידע לו הם זקוקים. הם יכולים לבדוק ולתקן את פרטי החשבון שלהם, להשיג אינפורמציה באמצעות דף השאלות והתשובות הנפוצות בפורטל, וכן לפתור בעיות באמצעות כלי החיפוש המתקדמים.

הם יכולים לתקשר עם לקוחות אחרים ועם נציגי השירות בפורומים המיוחדים, לפרסם בהם רעיונות, לפתוח קריאות שירות ולבדוק את הסטטוס שלהן בכל עת, בכל מקום ומכל מכשיר. השירות ניתן 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

לגלריית וידאו

Employee Communities
פורטל עובדים לשיתוף מידע להקלה על עובדים להישאר מעודכנים ופרודוקטיביים

העובדים אינם צריכים להסתמך על דואר אלקטרוני ועל אוסף של יישומים שונים ומקורות נתונים המקשים על ביצוע העבודה. קהילת העובדים של Magentrix מספקת פתרון משולב מלא, כך שכל העובדים, ללא תלות במיקום יכולים לשתף פעולה בקלות בין היתר באמצעות הודעות פרטיות, דיונים קבוצתיים,מעקב אחר שיחות ועוד.

קבל גרסת ניסיון
Magentrix for Salesforce CRM

Magentrix מאפשרת לשתף ולעדכן כל מידע מ Salesforce ולהיפך עם הפורטלים שלכם בקלות ובפשטות ובלא כל צורך בפיתוח קוד

באמצעות המערכת תוכלו בין היתר לאפשר לכל עובדי הארגון שלכם להיות נגישים לכל מידע מ Salesforce. כמו כן תוכלו לנהל אנשי קשר,לידים,הזדמנויות עסקיות, רעיונות או כל טבלה אחרת בין אם מדובר ביישומים סטנדרטריים או התאמות שבוצעו על ידכם, הכל יהיה נגיש וזמין בפורטלים שלכם.

קרא עוד עלינו
Magentrix for Dynamics CRM

Magentrix מאפשרת לשתף ולעדכן כל מידע מ Microsoft Dynamics CRM ולהיפך עם הפורטלים שלכם בקלות ובפשטות ובלא כל צורך בפיתוח קוד

באמצעות המערכת תוכלו בין היתר לאפשר לכל עובדי הארגון שלכם להיות נגישים לכל מידע מ Dynamics CRM. כמו כן תוכלו לנהל אנשי קשר,לידים,הזדמנויות עסקיות, רעיונות או כל טבלה אחרת בין אם מדובר ביישומים סטנדרטריים או התאמות שבוצעו על ידכם, הכל יהיה נגיש וזמין בפורטלים שלכם.

לדפי המוצר