Magentrix
Partner Relationship Management to
Power your Channel Partner Program

Connect, Collaborate and Grow with Channel Partners

צור קשר

 Magentrix Customer Success Communities
פורטל לניהול לקוחות – לתקשורת יעילה יותר עם לקוחותיכם

Customer Success Communities
פורטל לקוחות למתן גישה מובקרת למשאבים המקוונים של הארגון

אם לקוחותיך צריכים לגשת למספר מערכות לשם השגת המידע לו הם זקוקים, או אם הם צריכים להמתין בטלפון לנציג שירות, או אם נציגי השירות שלך מספקים שוב ושוב את אותן התשובות ואתה זקוק לשיפור בשירות הלקוחות שלך ובשביעות הרצון שלהם וכן לחסוך בעלויות – זהו הזמן להשיק פורטל לקוחות משלך בשירות עצמי

באמצעות Magentrix, לקוחותיך יכולים לגשת אל החשבון המקוון שלהם ולהשיג את המידע לו הם זקוקים. הם יכולים לבדוק ולתקן את פרטי החשבון שלהם, להשיג אינפורמציה באמצעות דף השאלות והתשובות הנפוצות בפורטל, וכן לפתור בעיות באמצעות כלי החיפוש המתקדמים

בעזרת פורטל ניהול לקוחות, הם יכולים לתקשר עם לקוחות אחרים ועם נציגי השירות בפורומים המיוחדים, לפרסם בהם רעיונות, לפתוח קריאות שירות ולבדוק את הסטטוס שלהן בכל עת, בכל מקום ומכל מכשיר. השירות ניתן 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

The Technology Platform for Customer Success

Magentrix להגדרת פורטלים ייעודיים

באמצעות Magentrix, פורטל ניהול לקוחות - אתה יכול להגדיר מספר פורטלים בעלי מיתוג שונה כדוגמת מגזרי לקוחות שונים, שפות שונות, לדוגמא: עבור לקוחות בארה"ב בנפרד מהלקוחות בסין.
הלקוחות שלכם יכולים להירשם לפורטל הלקוחות, לשתף פעולה, לפתור בעיות, לגשת למרכזי מידע, לפתוח קריאות שירות,להוריד קטלוגים, לנהל את הפרטים שלהם ועוד

בנוסף, עם אינטגרציה המובנות של המערכת ל CRM שלכם ,הלקוחות מתחברים ישירות למידע שהם כבר מכירים, לדוגמא תוכלו להציג להם את מגוון הפרטים שלהם בלבד ישירות מתוך ה CRM

לסרטוני ווידאו

Engagement Improves Performance

Connect, Collaborate and Grow with Channel Partners

Customer Success Communities
לשיפור שביעות רצון לקוחותיך, העצמת שיתוף הפעולה וצמצום דרמתי של העלויות

פורטל לניהול לקוחות אשר ישפר את שביעות רצון לקוחותיך בין היתר באמצעות צמצום הודעות דוא"ל ושיחות טלפון עם פתרון קהילתי בשירות עצמי מלא. תן ללקוחות את האוטונומיה כדי לעזור לעצמם, לקבל תמיכה, לגשת למשאבים וליצור קהילה שבה הם יכולים לעזור זה לזה בעוד צוות התמיכה שלך מקבל חשיפה בכל האינטראקציות כדי להניע את הצלחת הלקוחות

קהילות בשירות עצמי מסייעות גם להפחית עלויות בדרכים רבות, כגון מתן פתרונות מובנים לחיפוש פתרונות לבעיות ולהקטנת הישנותן

קבל גרסת ניסיון

Build An Engaged Community

שיתוף מידע

שיתוף פעולה הוא בלב קהילת הלקוחות של Magentrix. באמצעות כלים חברתיים מוכרים, צוות הצלחת הלקוחות שלך יכול לעבוד יחד עם הודעות בזמן אמת, לעודד לקוחות באמצעות אותם כלים עבור קהילה תוססת באמת.

קהילת משתמשים

פורטל לניהול לקוחות אשר יאפשר אפשר להם לשתף פעולה זה עם זה ועם נציגי השירות שלך בפורומים קהילתיים מקוונים. יצירת פלטפורמה חברתית שבה קהילת המשתמשים שלך יכולה לתקשר בצורה יעילה זה עם זה ולקבל עזרה ולפתור בעיות.

החלפת רעיונות

לקוחות הם מקור מצוין למידע, במיוחד כאשר הם משתפים פעולה כדי ליצור רעיונות ומשוב. רעיונות קל להגדיר כך שתוכל לעקוב אחר מה שחשוב ללקוחות שלך כפי שהם חולקים איתכם.

Increase Productivity

קריאות שירות

ספק תמיכה טובה באמצעות כלי תמיכה זמינים. שלב בתוך כך גם את בסיס הידע הקיים כדי לספק שירות עצמי בנושאים רבים. עבור נושאים מורכבים, לקוחות יכולים לפתוח קריאות שירות שאנשי התמיכה שלך יכולים לגשת אליהם במהירות ישירות ממערכת ה CRM שלכם.

מידע לפי דרישה

תקשורת ומידע חיוני להצלחת הלקוח, Magentrix מאפשרת לך כלי ניהול ואחזור תוכן גמישים ויעילים במיוחד, כלים שיאפשרו לכם ליצר ולפרסם מגוון רחב של תכנים, לתקשר הודעות חשובות ולספק משאבים לחיפוש.

גישה מהירה למשאבים

ספקו ללקוחות שלכם שירות ותמיכה טובים יותר על ידי אחסון כל המסמכים, הקבצים והסרטונים במיקום מאובטח אחד, ידידותי לנייד. נהלו אפשרויות שיתוף וגרסאות מסמכים כדי להבטיח ללקוחות שלכם למצוא את מה שהם זקוקים לו, כשהם זקוקים לו.

Enable Customer Success

נהל תוכן

פורטל ניהול לקוחות הכולל תקשורת ומידע חיונים להצלחת הלקוח. Magentrix נותנת לכם כלים גמישים לניהול תוכן ליצירת ופרסום מגוון רחב של תוכן עבור הלקוחות, לתקשר הודעות חשובות, מידע ומאמרים.

הדרכות והסמכות

להאיץ את כל תחום ההדרכה וההתמקצעות עם מוצריכם עם סביבה eLearning משולבת במלואה המספק קורסים onboarding, שיעורים, מבחנים ואישורים. בדיקות גמישות להערכת מיומנויות ואישור אוטומטי, ניהול משתמשים ודיווח כדי לעקוב אחר ההתקדמות.

דוחות ולוחות המחוונים

צוותי הצלחת הלקוח מניעים יוזמות הצלחה של לקוחות, כאשר הנתונים והתובנות זמינים בכל עת. השג את החשיפה לאתגרי הלקוחות החשובים ביותר שלך באמצעות התכונות 'דוחות' ו- 'לוח המחוונים'.