Skip to main content

כל בעל עסק יודע כי תקשורת אפקטיבית וקרובה עם הלקוח היא הכרחית לשגשוג העסק. ישנן דרכים רבות ליצור קשר עם הלקוח, אך אחד הכלים הטובים והמרכזיים הזמינים לנו כבעלי עסקים היא פלטפורמת הוואטסאפ. ב-CloudCom, אנו מציעים לכם שירות בוט לוואטסאפ שיאפשר לכם לשפר עוד יותר את החווית הלקוח ולייעל את תפעול קשרי הלקוחות. נשמע מעניין? כל הפרטים בשורות הבאות.

WhatsApp – אפליקציית המסרים הפופולארית בעולם

וואטסאפ הגיחה לחיינו בשנת 2009, אז הוקמה החברה שפיתחה לבסוף את אפליקציית המסרים המוכרת. בשנת 2014 נרכשה החברה על ידי "מטא" ונכון להיום היא הבעלים והמפעילה הרשמית של האפליקציה. על פי נתונים מעודכנים, ישנם כ-2.24 מיליארד משתמשים רשומים ופעילים ברחבי העולם, מה שהופך את השירות של החברה לשירות המסרונים הנפוץ והפופולארי בעולם.

גם בישראל שירותי הוואטסאפ הפכו לנפוצים וקרוב לכ-100% מהאוכלוסייה המחזיקה סמארטפון, מחזיקה גם חשבון וואטסאפ פעיל. בעלי עסקים וארגונים, הבינו את הפוטנציאל הגלום ביישומון הנפוץ, והחלו לתקשר ולדבר עם הלקוחות שלהם דרך הפלטפורמה שמספקת החברה.

 

למה צריך בוט לווצאפ?

כאמור וואטסאפ היא אפליקציה נגישה ונפוצה, מה שהופך אותה לערוץ תקשורת נהדר על הלקוחות, אך עם זאת, מתן מענה אישי ואפקטיבי לכל לקוח עשוי לדרוש השקעה של משאבים רבים, כוח אדם, אנרגיה, זמן וכסף. מדובר בעומס עצום על נציגי השירות, אשר לעיתים נדרשים להתמודד עם מאות ואלפי הודעות בהן הם צריכים לטפל. וכאשר העומס גדול, גם איכות מתן המענה יורדת, זמני ההמתנה עולים והיכולת לטפל בצורה מיטבית בכל פניה נפגעת. עקב כך, בעלי עסקים החלו לעבות את מערך הנציגים שלהם, אך העניין הביא לגדילה בעלויות כוח האדם ופתרו את הבעיה באופן זמני בלבד. הפתרון האידיאלי לכל הבעיות הללו – שירות וואטסאפ בוט.

 

וואטסאפ בוט – מה זה בכלל?

בוט בווצאפ היא תוכנה מיוחדת המבוססת על בינה מלאכותית, ומאפשרת לדמות שיחה עם בן אדם אמיתי. הבוט מסוגל לקבל הודעות, לספק להן מענה אוטומטי, לנהל שיחה ודיאלוג עם הלקוח, להציע פתרונות ולהפנות לנציג שירות במידת הצורך. בנוסף, הבוט מסוגל לאסוף נתונים ומידע ובכך לשפר ולייעל את החוויה של הלקוח ואת השירות שאתם מעניקים. בוט ווצאפ הוא מוצר פורץ דרך המאפשר לנו לשדרג את האופן בו אנו מתקשרים עם הלקוח, מאפשר לנו להביא לטיפול ומענה טובים יותר ולבסוף גם שווה לנו כסף רב.

 

יתרונות של בוט וואטסאפ

הטמעה מוצלחת של צ'ט בוט אוטומטי יכולה לספק לכם שורה ארוכה של יתרונות מהותיים עבור עסק בכל הסוגים והגדלים:

  • חיסכון בעלויות תפעול – המענה האוטומטי של הבוט מאפשר להפחית את הצורך בכוח אדם ולמעשה מביא לחיסכון משמעותי בתחום זה.
  • שיפור השירות – האוטומציה מאפשרת לנו לשפר באופן ניכר את מהירות המענה ללקוח, וזאת ללא פשרות על איכות המענה ומתן פתרון לכל מצב.
  • זמינות – הבוטים אינם זקוקים למנוחה או לשינה, ניתן להפעיל אותם מסביב לשעון ולספק מענה מקיף 24\7, וזאת מבלי להיות תלויים בשעות העבודה של הציגים בשר ודם.
  • איסוף נתונים – המערכת מאפשרת לבצע איסוף של נתונים יקרי ערך, בעזרתם ניתן לשפר את השירות ולקבל החלטות עסקיות מבוססות. בנוסף, ניתן לבצע אינטגרציה עם מערכות ומסדי נתונים קיימים ובכך לבצע ניתוחי מידע ואספקת דוחות.
  • נגישות – שירות יישומון הוואטסאפ זמינים, נגישים ופופולאריים בכל מקרה. הלקוח לא צריך להוריד יישומון מיוחד כדי ליהנות מהשירות שלכם, מה שהופך את התקשורת לקלה ומהירה יותר.

 

בוט מומלץ לוואטסאפ – הבוט של CloudCom

CloudCom היא כיום אחת החברות המובילות והאיכותיות בישראל בתחום שירותי הענן. החברה היא הנציגה הרשמית של מספר חברות בין לאומיות בתחום וזאת מתוך שאיפה לספק פתרונות מקיפים ואיכותיים לכל הצרכים של הארגון. שירות הבוטים לוואטסאפ שאנו מציעים הוא מהמתקדמים והאמינים בישראל, כאשר הוא מאופיין בשיחה זורמת הניתנת להתאמה אישית לצרכים וללקוחות שלכם, אינטגרציה עם מערכות ומסדי נתונים קיימים, תמיכה רב לשונית המאפשרך תקשורת חלקה בשפות שונות, ויכולת מתקדמת של ניתוח ודיווח לגבי השירות והעסק.

 

איך עושים בוט בוואטסאפ – מדריך שלב אחרי שלב

הטמעה של בוט WhatApp מבית היוצר של CloudCom, היא תהליך פשוט, וידידותי:

  • הרשמה – ראשית יש להירשם לשירות באתר האינטרנט שלנו, לספק את כל המידע הנדרש ולבחור בחבילת השירות שמתאימה לסוג ולצורכי העסק שלכם.
  • הגדרות – כעת יש לסדר ולכייל את הגדרות המערכת, להכניס את שם העסק שלכם, לוגו וכולי.
  • התאמה אישית – השלב הבא הוא התאמה של זרימת השימה, יצירה של המענה שינחה את הלקוחות, וקביעת אינטראקציות ספציפיות כמו; הזמנה לפגישה, ביצוע הזמנה, הכוונה לנציג וכולי.
  • הרצה ובדיקה – השלב האחרון לפני ההטמעה הסופית הוא הרצה של הבוט ובחינה של המענים השונים, זמן התגובה והדיוק שלו. בהינתן וישנן בעיות ניתן לטפל בהן ולאחר מכן לפתוח את השירות למתן תמיכה אוטומטית ללקוחות.

 

למה לבחור ב-CloudCom

עסקים רבים אשר בחרו בשירות שלנו לא מתחרטים, הצוותים והאנשים שלנו פועלים ללא הפסקה על מנת לשפר את השירות ולספק לכם את המוצרים הטובים ביותר. הבחירה ב-CloudCom תבטיח לכם:

  • מומחיות וניסיון – לחברה שלנו ניסיון של שנים רבות במתן שירותי ענן וטכנולוגיה שונים, השירות שאנו מספקים מגובה בצוות של אנשי מקצוע מיומנים המצטיינים בבנייה והטמעה של בוטים.
  • מגוון מוצרים מקיף – אנו מציעים לכם לא רק בוט לוואטסאפ, אלה גם עוד מגוון רחב של מוצרי ענן מתקדמים אשר יאפשרו לכם למצוא את כל הפתרונות הדרושים לכם במקום אחד.
  • התאמה לצורכי הלקוח – במשך השנים פעלנו מול לקוחות רבים, עסקים קטנים, ארגונים וגופים גדולים. אנו יודעים כיצד להתאים את השירות שלנו, תוך הבנה של הצרכים שלכם ולקיחה בחשבון של כל הדרישות הספציפיות לכם.

 

יצירת קשר 

אנו גאים על הזכות לשרת את הציבור הישראלי היקר ומזמינים גם אתכם להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים של CloudCom. ליצירת קשר ניתן להשאיר את הפרטים שלכם באתר, ונציג שירות יחזור אליכם במהרה, או לחלופין לחייג למספר: 054-463-7000, ולקבל מענה מקיף לכל שאלה או בעיה שעשויה לצוץ.

 

JUNAMIPowered By