Magentrix
Partner Relationship Management to
Power your Channel Partner Program

Connect, Collaborate and Grow with Channel Partners

צור קשר

 Magentrix
Case Management
ניהול קריאות שירות

Magentrix for accessing all your accounts information

הציגו ללקוחות מאמרים רלוונטיים בעת שליחת קריאת שירות וקבלו משוב ליעול המערכת

תן ללקוחות גישה לפרטי החשבון שלהם ואת היכולת לשלוח ולבדוק את הסטטוס של קריאות השירות שלהם כדי לייעל את תהליך התמיכה ולתקשר ישירות עם מערכת ה CRM שלכם.

השתלבו בקלות עם מאגרי הידע כדי להציג ללקוחות מאמרים רלוונטיים בעת שליחת בקשת עזרה.
קבלו משוב לדעת אילו מאמרים הם היעילים ביותר כדי לנצל טוב יותר את הידע מקרים כאשר הלקוח יכול למצוא את התשובה.

קבלו סנכרון מלא בזמן אמת עם ה- CRM שלכם כך שנציגי התמיכה יכולים להגיב ישירות מתוך מערכת ה השירות

צמצמו עד למינימום את האימיילים האינסופיים ואת שיחות הטלפון על ידי ייעול תהליך התמיכה שלכם. צרו אוטומציה לכל Case ועקבו אחר הסטטוס של קריאות התמיכה.
הגדירו טפסי קריאות שירות ללא כל הגבלה ולסוגים שונים של משתמשים לצורך יעול תהליך התמיכה.

לגלריית וידאו
Magentrix for Reducing your case volume

Case Deflection - חיפוש חכם של המערכת יאפשר להציע פתרונות דומים עוד בטרם תשלח קריאת השירות למערכת.

צמצם את נפח קריאות השירות שלכם באמצעות שילוב של מאגר ידע המציע מאמרים רלוונטיים התואמים את הבעיה של המשתמש. Case Deflection מאפשר למשתמש לתאר את הבעיה או בקשה, לבדוק את תוצאת החיפוש של מאמרים ואת האפקטיביות בפתרון הבעיה שלהם לפני סגירת המקרה שלהם או הגשת אותו לעזרה תמיכה.

קבל גרסת ניסיון