Magentrix
Partner Relationship Management to
Power your Channel Partner Program

Connect, Collaborate and Grow with Channel Partners

צור קשר

 Magentrix
Team Collaboration
שיתוף מידע עם עובדים, לקוחות שותפים ועוד

שיתוף מידע - על מנת להיות מעודכנים בזמן אמת ללא אימיילים,הודעות והכל ביישום אחד ממוקד

שיתוף מידע עם עובדים, מהתכונות היותר חשובות של המערכת אשר בה צוותים, לקוחות ושותפים, כל אחד בתחומו יכולים לתקשר בינהם בכל תחום שהם צריכים לדעת יותר ולהיות מעודכנים בזמן אמת

Magentrix

באמצעות Magentrix - עקוב אחר מסמכים, קבצים, אנשים ואפילו רשומות

באמצעות Magentrix תוכלו לעקוב בקלות אחר התרחשויות בזמן אמת בהקשרן הנכון.
לרשותכם , כלים חברתיים מוכרים (כמו מעקב, אהבתי, תגובות, צ'אט, קיר תגובות ועוד.
תוכלו בנוסף לצרף מסמכים, סרטונים, קישורים למינהם ואף תיצור אירועים ולהזמין בעלי עיניין

לגלריית וידאו
Employee Collaboration

הגדל פרופילי משתמשים לפרסום מידע אישי וליצור קשר עם מומחים ולשאול שאלות,לקבל עצה או להיות מעורב בדיונים

פרופילים אטרקטיביים מאפשרים למשתמשים לפרסם מידע אישי, כך שאחרים יכולים לעקוב אחר המועדפים שלהם, הפעילויות והערות

קבל גרסת ניסיון

צור קבוצות ציבוריות ופרטיות למעורבות פעילה יותר

יצירת קבוצות קהילתיות ציבוריות ופרטיות למען אינטרסים משותפים, צוותי פרויקטים, מחלקות ועוד. חברים יכולים לתקשר ולשתף פעולה עם חברים אחרים, לשתף קבצים ותוכן

ניהול חברי קבוצה והגדרות עבור קבוצות פתיחה או סגורות. משתמשים יכולים להתייחס לכל תוכן בסימוני 'אהבתי' לתרום מידע לקבוצות ציבוריות או פרטיות

לסקירה כללית

Engage Employees

שיתוף מידע

שיתוף פעולה הוא בלב קהילת העובדים של Magentrix. באמצעות כלים חברתיים מוכרים, העובדים שלך יכול לעבוד יחד עם הודעות בזמן אמת ,לעודד לקוחות באמצעות אותם כלים עבור קהילה תוססת באמת

קהילת משתמשים

אפשר לעובדים לשתף פעולה זה עם זה בפורומים קהילתיים מקוונים. יצירת פלטפורמה חברתית שבה קהילת המשתמשים שלך יכולה לתקשר בצורה יעילה זה עם זה ולקבל עזרה ולפתור בעיות

החלפת רעיונות

עובדים הם מקור מצוין למידע, במיוחד כאשר הם משתפים פעולה כדי ליצור רעיונות ומשוב. רעיונות קל להגדיר כך שתוכל לעקוב אחר מה שחשוב לעובדים שלך כפי שהם חולקים זה עם זה

Increase Productivity

קריאות שירות

ספק תמיכה טובה באמצעות כלי תמיכה זמינים. שלב בתוך כך גם את בסיס הידע הקיים כדי לספק שירות עצמי בנושאים רבים. עבור נושאים מורכבים, עובדים יכולים לפתוח קריאות שירות שאנשי התמיכה שלך יכולים לגשת אליהם במהירות ישירות ממערכת ה CRM שלכם

מידע לפי דרישה

תקשורת ומידע חיוני לשביעות רצון העובדים שלכם, Magentrix מאפשרת לך כלי ניהול ואחזור תוכן גמישים ויעילים במיוחד, כלים שיאפשרו לכם ליצר ולפרסם מגוון רחב של תכנים ,לתקשר הודעות חשובות ולספק משאבים לחיפוש

גישה מהירה למשאבים

ספקו לעובדים שלכם שירות ותמיכה טובים יותר על ידי אחסון כל המסמכים, הקבצים והסרטונים במיקום מאובטח אחד, ידידותי לנייד. נהלו אפשרויות שיתוף וגרסאות מסמכים כדי להבטיח לעובדים שלכם למצוא את מה שהם זקוקים לו, כשהם זקוקים לו

Train for Success

נהל תוכן

תקשורת ומידע חיונים להצלחת הלקוח. Magentrix נותנת לכם כלים גמישים לניהול תוכן ליצירת ופרסום מגוון רחב של תוכן עבור הלקוחות, לתקשר הודעות חשובות, מידע ומאמרים

הדרכות והסמכות

להאיץ את כל תחום ההדרכה וההתמקצעות עם מוצריכם עם סביבה eLearning משולבת במלואה המספק קורסים onboarding, שיעורים, מבחנים ואישורים. בדיקות גמישות להערכת מיומנויות ואישור אוטומטי , ניהול משתמשים ודיווח כדי לעקוב אחר ההתקדמות

דוחות ולוחות המחוונים

צוותי הצלחת הלקוח מניעים יוזמות הצלחה של לקוחות, כאשר הנתונים והתובנות זמינים בכל עת. השג את החשיפה לאתגרי הלקוחות החשובים ביותר שלך באמצעות התכונות 'דוחות' ו- 'לוח המחוונים'