תמיכה רב לשונית - Zendesk Multi-Languages
לתמיכה לקוחות מרובת שפות עם למעלה מ 40 שפות כולל עברית !
צור קשרלתמיכה לקוחות מרובת שפות עם למעלה מ 40 שפות כולל עברית !
Zendesk - Multiple languages
Zendesk לתמיכה רב לשונית
הפוך את השירות שלך לגלובלי
העסקים שלך פרושים ברחבי העולם, וכך גם לקוחותיך. לא משנה כמה הלקוחות שלך מגוונים – הצוותים שלך חייבים להיות באותו ראש אתם, ולהיות מוכנים לספק להם שירות מצוין בשפה שלהם
באמצעות התכונות הרב-לשוניות של Zendesk, אין גבולות בינלאומיים לשירות הלקוחות שלך
אתם יכולים לספק ללקוחות שלכם שירותי Help Center או שירות אחד-על-אחד בשפה המועדפת עליהם , כן כולל עברית מימין לשמאל
כולל אפשרות לנהל תוכן רב-לשוני אוטומטי שונית באמצעות Dynamic Content של Zendesk .
יכולת ייחודית זאת מאפשרת יצירה של תשובות אוטומטיות אשר ניתן לספק ללקוחות בהתבסס על העדפות השפה שלהם
יכולת זו אף מסייעת לניהול פשוט יותר של התוכן הרב-לשוני, באמצעות סימון גרסאות שפה שונות כלא-מעודכנות כאשר אתה מבצע שינוי כלשהו לתוכן בשפה שהיא ברירת מחדל
קבל גרסת ניסיוןZendesk for setting better workflows & Macros
איתור שפות חכם - דעו את העדפת השפות של הלקוח כבר בתחילת האינטראקציה !
Zendesk יכולה לאתר אוטומטית את השפה המועדפת על הלקוח ולקבוע את שפת המערכת בהתאם
ניתן גם ליצור workflows על מנת לנתב אוטומטית קריאות שירות לנציגי השירות המתאימים התומכים בשפה הרלבנטית, על מנת לפשט ולייעל את השירות, לקצר את זמני פתרון הבעיות ולהבטיח את שביעות רצון הלקוחות
קצת עלינו