עם Zendesk Inbox מהיום כולם עובדים ביחד
חברי הצוות מתקשרים מאחורי הקלעים בתוך רצף הדוא"ל של הלקוח בין היתר לצורך חילופי ידע לפני שחוזרים ללקוח,ולעבוד כצוות בניהול מסעות פרסום, בתגובה על מיילים או על מסרונים ועוד
באנצעות המערכת תוכל לפלח את המידע לנתח אותו באמצעות עיבוד אנליטי מקוון תוך שימוש בכל השדות הסטנדרטיים של המערכת וכן אלו שנוספו במיוחד לצרכי הארגון ולעקוב אחר הביצועים בדרך בה תבחרו
Zendesk Inbox - Team members communicate behind-the-scenes within the customer's email thread
לדבר בין עצמכם
אימייל חוזר בין לקוחות, שותפים והצוות שלך. Inbox מוודא שאף אחת מהשיחות האלה הולכת לאיבוד
להגיב כאחד
עבודה כצוות בניהול מסעות פרסום שיווקיים או כל תכתבות של דוא"ל. ודא שכל משוב נשמע ומקבל התייחסות מתאימה בזמן אמת
להיות שם עבור לקוחותיך
תהיו מעורבים בשיחות,בשאלות שנשלחו לכתובות מייל נבחרות או למשובים למינהם
ארגון הודעות דוא"ל
Inbox מארגן את הודעות האימייל של הצוות שלך, לכן אין כל בעיה לגבי בעלות. הקצה דוא"ל לעצמך או נציג חבר צוות
עובדים ביחד
חברי הצוות מתקשרים מאחורי הקלעים בתוך רצף הדוא"ל של הלקוח.
חילופי ידע במקום אחד ולהגיע להסכמה לפני שתענה
הודעות נכנסות
שתף מידע עם חברי הצוות שלך על ידי @mentioning אותם בהערות הצוות הפנימיות שלך. הם יקבלו הודעה בדוא"ל, בדפדפן או בהודעת דחיפת iOS