Skip to main content

המשאב האנושי הוא אחד הנכסים החשובים והיקרים ביותר בכל ארגון, אם לא החשוב מכולם. כדי להפיק את המיטב מהעובדים, לשמר אותם, ולפתח אותם באופן מתמשך, יש לעשות שימוש בכלים מתקדמים אשר יסייעו לכם לנהל את משאבי האנוש. CloudCom מציעה לכם חבילה מקיפה של מערכות ניהול משאבי אנוש מתקדמות, נוחות לשימוש ויעילות במיוחד. כל הפרטים בשורות הבאות.

תוכנת משאבי אנוש – מה זה?

מערכת ניהול משאבי אנוש היא סוג של מערכת מידע ממוחשבת, התומכת בכל התהליכים הנדרשים לצורך ניהול ההון האנושי של הארגון. המערכת מהווה כלי רב עוצמה שנועד לבצע תהליכי אוטומציה וייעול תהליכי משאבי אנוש, בכלל זה; מעקב בכל הקשור לנתוני העובדים, גיוס ומיון ראשוני של מועמדים רלוונטיים, הדרכה ופיתוח העובד, הערכת ביצועים ועוד. תוכנת ניהול משאבי אנוש פועלות באינטגרציה עם יתר מערכות המידע הפועלות בארגון, אוספות נתונים ממערכות אלה, מנתחות אותם ולבסוף מנפקות תמונת מצב עדכנית ומהימנה על משאבי האנוש של הארגון.

ב-CloudCom, הבנו את התפקיד הקריטי שמערכות משאבי אנוש ממלאות בהצלחת הארגון. מערכות משאבי אנוש שלנו נועדו לתת מענה לצרכים הייחודיים של עסקים מכל הגדלים והענפים. מסטארטאפים קטנים ועד ארגונים גדולים, התוכנה שלנו מספקת פתרונות מקיפים לניהול כל פעולות משאבי אנוש, המאפשרות לעסקים להתמקד ביעדי הליבה שלהם.

 

hrm מערכת לניהול משאבי אנוש מבית CloudCom

מודול hr נבנה מתוך הניסיון הרב שצברנו במשך השנים ומתוך רצון להעניק שפע של תכונות ופונקציות אשר יענו בצורה מקיפה על כל הצרכים ודרישות הארגון שלכם. אלו הן רק חלק מהתכונות המרכזיות שהופכות את המערכת שלנו לטובה ביותר:

  • ניהול מידע – מערכת hr שלנו מאפשרת לכם לנהל ולאחסן ביעילות את הפרופילים של העובדים שלכם ואת כל המידע החיוני הקשור אליהם; פרטי קשר, היסטוריית עבודה, וותק, תפקיד ועוד. עם הממשק הידידותי שלנו ועם השדות המודולאריים, תוכלו לבצע התאמה אישית לנתון ספציפי שתרצו לשמור, לגשת בקלות לנתוני העובדים, ולבצע עדכונים במידת הצורך.
  • מעקב אחר זמני נוכחות – אפשר להיפרד מלוחות הזמנים הידניים, מכרטיסי הנוכחות ומתהליכי בדיקה מסורבלים. מערכת משאבי אנוש של CloudCom מספקת יכולת מעקב מתקדמת ומדויקת של זמני נוכחות, מאפשרת החתמה (יציאה\ כניסה) דיגיטאלית, ולכם המנהלים היא נותנת אפשרות להדפסת דוחות מהירים ופיקוח יעיל ומדויק יותר.
  • עיבוד שכר – חישוב משכורות, ניכויים ומיסים זו משימה לא פשוטה, העשויה לגזול זמן ומשאבים יקרים. תוכנה לניהול כח אדם מפשטת את עיבוד השכר על ידי אוטומציה של חישובים, הפקת תלושי שכר והפקדות ישירות לחשבון העובד. ניתן להבטיח תשלומים מדויקים ובזמן, תוך חיסכון יקר במשאבים, בכסף ובזמן.
  • ניהול ביצועים – העצמת העובדים והמנהלים ובקרה על הביצועים שלהם זו משימה חיונית. עם מערכת לניהול משאבי אנוש של CloudCom ניתן להגדיר יעדי ביצוע, לעקוב אחר ההתקדמות, לערוך הערכות ביצועים, ולספק משוב עדכני ומבוסס נתונים. תכונה זו לסייע לכם להביא לתרבות בריאה של שיפור מתמיד ולהגברת המעורבות של העובדים בתהליכי העבודה.
  •  גיוס – איתור וגיוס של כישרונות מבטיחים שיוכלו להשתלב בארגון ולהביא לצמיחתו, זו משימה קשה במיוחד השמורה בדרך כלל למומחי גיוס וותיקים. אך המערכת שלנו מפשטת את  תהליך הגיוס, על ידי אוטומציה של פרסום משרות, מיון קורות חיים, תזמון ראיונות ומעקב אחר מועמדים מתאימים.
  • הדרכה ופיתוח – השקעה בצמיחה ופיתוח של העובדים היא המפתח להשגת כוח עבודה מיומן, איכותי וחדור מוטיבציה. התוכנה שלנו מאפשרת לכם לנהל תוכניות הדרכה, לעקוב אחר התקדמות העובדים, לפתח מערכי מיומנות וכולי. הדבר מבטיח למידה מתמשכת והתפתחות מקצועית של עובדים בתוך הארגון.
  • שמירה על החוק והסדר – השמירה על חוקי העבודה ועל התקנות היא חשובה מאוד, והדבר האחרון שאנו רוצים הוא להתמודד עם רשויות החוק הישראליות. תוכנת משאבי אנוש של CloudCom שומרת אתכם מעודכנים בדרישות החוק ומבטיחה כי הארגון שלכם יהיה נקי וצח כשלג.

 

יתרונות המערכת של CloudCom

הטמעת התוכנה שלנו, תאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות, שאת השפעתם ניתן יהיה לראות במהרה:

  • הגברת היעילות והפרודוקטיביות – על ידי אוטומציה של תהליכים ידניים, התוכנה שלנו תפנה זמן יקר לצוות HR שלכם, ואלה יוכלו להתרכז במשימות חשובות אחרות.
  • דיוק והפחתת טעויות – הזנת נתונים וחישובים ידניים הם פתח מועד לטעויות ושגיאות. עם התוכנה שלנו תוכלו לצמצם את טעיות האנוש ולמזער אותן כמעט לגמרי. הדבר מבטיח רישום מדויק, עיבוד שכר קפדני ועמידה בכל החוקים והתקנים.
  • אבטחת נתונים ושמירת פרטיות מתקדמת – CloudCom לוקחת את אבטחת הנתונים ברצינות. אנו מציעים אמצעי הגנה חזקים הכוללים כולל הצפנת נתונים, בקרות גישה וגיבויים קבועים. הדבר מבטיח את השמירה על פרטיות העובדים ואת הגנה על מידע רגיש באופן כללי.
  • גישה נוחה למידע ויכולות ניתוח מתקדמות – תוכל לגשת לנתונים בזמן אמת, להפיק דוחות עמוסי נתונים עדכניים, ולקבל ניתוחים קריטיים על מדדי נבחרים. כך תוכלו לקבל החלטות מושכלות יותר המבוססות על נתונים ומידע.

 

הטמעת התוכנה בעסק שלכם

אם החלטתם שאתם רוצים לשנות את יכולת אגף משאבי האנוש שלכם, לשדרג את תהליכי העבודה ולהגיע למלוא הפוטנציאל, בהחלט הגעתם למקום הנכון. כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת להטמיעה את התוכנות שלנו בעסק שלכם, הוא ליצור איתנו קשר ואנו נדאג לכל היתר. באתר שלנו תוכלו למצוא מידע רב נוסף, לבחון את תוכניות התמחור השונות, לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית, ולהשאיר פרטי התקשרות.

במשך השנים עבדנו אל מול חברות רבות, עסקים קטנים, ארגונים וגופים גדולים, הצוותים שלנו מנוסים ויודעים כיצד להתאים את אופי השירות בדיוק לצרכים ולדרישות שלכם. ליצירת קשר וקבלת מענה מקיף לכל שאלה או בקשה – חייגו: 054-463-7000.

JUNAMIPowered By