Assest & IT Desk

מערכת ה Samanage SaaS IT Asset Management מאפשרת לשלוט בקלות על כל מרחב הטכנולוגיה בארגון שלך.
הכלים החזקים והיכולות המגוונות של Samanage מהווים מערכת One-Stop-Shop מבוססת אינטרנט עבור מעקב מלא אחר החומרה והתוכנה בארגון שלך, הכולל, מחשבים ומחשבים ניידים, שרתים, מכשירים סלולאריים, מכשירים המחוברים לרשת, ולמען האמת כל רכיב טכנולוגי אחר כדוגמת Switches & Routers.
Samanage עוזרת לך בין היתר גם להבטיח תאימות תוכנה, אבטחה גבוהה ומזעור עלויות באמצעות פתרון ה IATM הידידותי למשתמש.

Professionalמומלץ

$ 69

לחודש
  • Community & Email Support
  •  Incident Management
  •  Service Portal
  •  Knowledge base
  •  Service Catalog
  • Change Management
  •  Service Level Agreement (SLA)
  • Automations
  •  Benchmarking
  •  Contract Management
  •  Risk Management
  •  License Compliance
  •  API access
  •  Phone Support

צפו במפרט המלא

Business

$ 49

לחודש
  • Community & Email Support
  •  Incident Management
  •  Service Portal
  •  Knowledge base
  •  Service Catalog
  • Change Management
  •  Service Level Agreement (SLA)

צפו במפרט המלא

Team

$ 19

לחודש
  • Community & Email Support
  •  Incident Management
  •  Service Portal
  •  Knowledge base

צפו במפרט המלא

תוכניות מותאמות אישית

לארגונים גדולים מותאמת חבילת הרישוי בהתאם לצרכים, הכוללות בין היתר הנחות על בסיס מדרג כמותי ואפשרות להוסיף סדרה של שירותים משלימים.

שירותי ענן

ככלל , מדובר על התקשרות על בסיס שירות מבוסס ענן אשר בו אין הוצאות על שרתים או על כל תשתית אחרת ומשלמים רק עבור מספר המשתמשים תחת התקשרות שנתית. הלקוח משלם אך ורק על השירותים ורשאי לשנות את מודל התמחור המתאים לצרכיך העסקיים ולהתאימם לאורך חיי השימוש במערכת.