ניהול מוקד טלפוני בענן - Zendesk Talk
צור קשר טלפוני עם לקוחות באמצעות מוקד טלפוני שנבנה ישירות לתוך מערכת ניהול קריאות השירות של Zendesk
צור קשרZendesk for better Connecting
Zendesk Talk
המוקד הטלפוני החכם והמובנה שלכם בענן
שיחת טלפון היא עדיין הדרך רבת העוצמה לפתרון בעיה - אפילו בעידן הדוא"ל והמדיה החברתית.
כאשר לקוחות מקבלים עזרה בטלפון, נציגי השירות שלכם יכולים לפתור בעיות מורכבות מהר יותר ולספק תמיכה מותאמת אישית
הפוך את השיחות האלה לקרות בקלות וביעילות עם המוקד הטלפוני החכם והמובנה של Zendesk
Zendesk Talk - המוקד הטלפוני החכם והמובנה שלך בענן
מספרים מקומיים וחינמיים
בחרו מספר כולל כאלו מהסוג של 1-800 לחיוג חינם או מקומי מיותר מ -50 מדינות או יציאה במספר קיים
שיחות נכנסות ויוצאות
קבלו שיחות נכנסות ללא הגבלה מלקוחות. בצעו מעקב או ספק תמיכה יזומה בשיחות יוצאות
שיחות בו זמנית ללא הגבלה
לבצע ולקבל שיחות בו זמנית ללא הגבלה כדי לתמוך בשיחות מרובות עם מספר טלפון אחד
תא קולי
אפשרו ללקוחות להשאיר הודעות קוליות שיוצרות קריאות שירות עם תמלילים אופציונליים. יצירת טריגרים מותאמים אישית ו workflows עבור מעקב מהיר ברזולוציה
הקלטות מותאמות אישית+IVR
הציעו חוויות ממותגות עם הקלטות מרובות עבור מותגים, מחלקות ומספרי טלפון שונים. הקלטו הודעות או העלו קובצי שמע קיימים עבור הודעות קוליות, נציגי שירות זמינים, המתנה, החזקת הודעות IVR
מבוסס דפדפן
לענות או לבצע שיחות בדפדפן Zendesk, ללא כל חומרה או ציוד טלפון נוסף
Zendesk Talk
Zendesk Talk - כאשר לקוחות מקבלים עזרה בטלפון, נציגי השירות יכולים לפתור בעיות מורכבות מהר יותר ולספק תמיכה מותאמת אישית
Zendesk Talk הינו מוקד טלפוני המתפקד כמרכזיה ארגונית בענן מבוססת תוכנה.
זהו פתרון מובנה כחלק בלתי נפרד ממערכת ניהול קריאות השירות של Zendesk המאפשר לצוותי שירות הלקוחות לספק תמיכה טלפונית מאותה פלטפורמה שבה הם משתמשים כדי לנהל את כל הערוצים האחרים
עם היסטוריית לקוחות מלאה, יצירת קריאות שירות אוטומטית והקלטת שיחות, נציגי שירות יכולים להתמקד בשיחות ובפתרון תקלות באופן יעיל הרבה יותר
לסקירה כלליתZendesk Talk
Having the right tools is the key to keeping phone support running smoothly
העברת שיחות טלפון
העברת שיחות למספר חיצוני, מאפשר לנציגי השירות לקבל את הגמישות לקבל שיחות מטלפונים ניידים או קוויים
יצירת קריאות שירות אוטומטית
Zendesk הופך באופן אוטומטי שיחות ודואר קולי לקריאות שירות לשמירה על רשומות קלטות ופתרון בעיות
העברות "חמות"
העברה "חמה" מאפשרת לנציגי שירות להתייעץ עם נציג חדש לפני מסירה, כדי לוודא שהוא המקבל זמין ומוכן לעזור
בקרת שיחת
השתקה ובטול השתקה לפי הצורך . הצב מתקשר בהמתנה ממסוף השיחה כדי להתייעץ עם נציג שירות אחר או לעקוב אחר מידע אחר
הקלטת שיחות
הקלט שיחות נכנסות ויוצאות לעיון קל, פתרון בעיות ובקרת איכות
שיחה מזוהה והיסטוריה
הצג באופן אוטומטי את פרטי הלקוח, כולל היסטוריית אינטראקציות מלאה מהודעות דוא"ל קודמות, צ'אטים וערוצים אחרים, לתמיכה חלקה ואיישית
מערכות IVR מלאה לרשותכם
נתב לקוחות לנציג שירות או למחלקה המתאימה וספק תשובות מוקלטות לשאלות נפוצות עם מערכות רב-רמות של תגובה קולית אינטראקטיבית (IVR)
ניתוב לפי קבוצה
ניתוב קבוצה מפנה שיחות לקבוצות ספציפיות או קבוצה ב- Zendesk, כך המתקשרים מחוברים עם הנציג הנכון
ניתוב שיחות לנציג זמין
ודא שהשיחות מנותבות תמיד לנציג זמין או להישלח לדואר הקולי ומופצות באופן שווה בין חברי צוות התמיכה
ניהול תורים
הגדר זמן המתנה מקסימלי וגודל תור כדי לקבוע כמה מתקשרים נכנסים יחכו לנציג זמין. שיחות חדשות החורגות מהמגבלות מופנות לדואר הקולי
ניהול שעות עבודה
הגדר שעות עבודה כדי לאפשר ללקוחות לדעת את זמינות התמיכה בטלפון שלך. שיחות שהתקבלו מחוץ לשעות העבודה נשלחות לדואר הקולי
שיחות חוזרות - Callback
אפשר ללקוחות לבקש שיחת טלפון במקום להמתין בתור לנציג שיתפנה
Zendesk Message
שליחת הודעות - Zendesk SMS
Zendesk SMS לתמיכה במספרים מקומיים בשליחת הודעות טקסט.
לשליחה ולקבלת הודעות SMSכולל הודעות מולטי-מדיה והפוך אותם לקריאות שירות.
לשליחת הודעות כחלק מהפעלת Workflows ו Macros
הודעות המסרונים של Zendesk SMS מאפשרות לנציגי הצ'אט שלך להתחבר ללקוחות ביישומי העברת הודעות באופן יעיל וניתן להרחבה
.
בתוך כך נציגי שירות יכולים לנהל מספר פרופילים של הודעות על לוח מחוונים אחד, לקבל הקשר היסטורי על שיחות הלקוח, ולהעביר שאלות לקוחות מהצ'אט שלך לתוך הודע.