Zendesk for Salesforce CRM
ליצור פונקציונליות מותאמת אישית המקשרת בין יישום Zendesk לבין Salesforce
צור קשרZendesk comes with dashboards & reports
Zendesk for Saleforce
לסנכרן את אנשי המכירות עם ליבת פעילות המכירה שלך לקבלת החלטות מהירות יותר
קבלו תצוגה הוליסטית מלאה של הלקוחות שלכם עבור צוותי המכירות והתמיכה שלך באמצעות שילוב דו-כיווני דינמי בין נתוני התמיכה של Zendesk לבין נתוני הלקוח של Salesforce CRM.
ולשפר בכך את שביעות רצון הלקוחות בשיחות טובות יותר
קבלו זמינות של נתוני CRM, כולל האובייקטים המותאמים אישית שלכם , וכך צוות התמיכה שלכם יכול לראות פרופיל מלא Salesforce הלקוח ליד פעילות התמיכה ב Zendesk
Deliver a holistic view of your customers for your Sales and Support teams with a dynamic two-way integration between Zendesk Support ticket data and Salesforce CRM customer data
שיתוף מידע בזמן אמת
שיתוף מידע בין המערכת מתבצע באופן קל ופשוט ומאפשר לפתור בעיות של לקוחות מהר יותר על בסיס היכרות עם סביבת המידע העדכנית של הלקוחות
להגדיל את האפקטיביות
עקוב אחר מגמות בכל נקודות האינטראקציה של צוותי המכירות והתמיכה שלך עם הלקוחות. היעזרו בדוחות משותפים המנתחים את פעילות התמיכה של Zendesk על סמך קריטריונים שונים של Salesforce
שפר את שביעות רצון הלקוח
תן אפשרות לצוות התמיכה שלך לספק חוויית שירות אישית ותבטיח את שביעות רצון הלקוח באמצעות מידע אודות פרופיל הלקוח מתוך Salesforce, כשהוא מובנה בתוך Zendesk
Zendesk for Improving customer satisfaction
"האינטגרציה עם Salesforce מהווה יתרון עצום שבא לידי ביטוי ביכולת לעשות שימוש בתכונות האינטגרציה על מנת להגביר את היעילות של הצוותים בפלטפורמות בהן הם הכי טובים
עבוד בקולבורציה על מנת לספק פתרון לבעיות הלקוח באמצעות גישה לקריאות השירות של Zendesk, כולל נתונים מתוך מערכת Salesforce
הצוותים שלך יכולים להישאר מעודכנים ולצפות, לפתוח ולעדכן קריאות שירות במערכת Salesforce, המסונכרנת עם Zendesk. כמו כן, אתה יכול לתחזק מאגר נתונים יחיד של הלקוחות, הנמצא תמיד בסנכרון מלא בין צוותי המכירות והתמיכה
קצת עלינו