Magentrix
Partner Relationship Management to
Power your Channel Partner Program
Connect, Collaborate and Grow with Channel Partners
צור קשרMagentrix Customer Success Communities
Customer Success Communities
פורטל לקוחות למתן גישה מובקרת למשאבים המקוונים של הארגון
אם לקוחותיך צריכים לגשת למספר מערכות לשם השגת המידע לו הם זקוקים, או אם הם צריכים להמתין בטלפון לנציג שירות, או אם נציגי השירות שלך מספקים שוב ושוב את אותן התשובות ואתה זקוק לשיפור בשירות הלקוחות שלך ובשביעות הרצון שלהם וכן לחסוך בעלויות – זהו הזמן להשיק פורטל לקוחות משלך בשירות עצמי
באמצעות Magentrix, לקוחותיך יכולים לגשת אל החשבון המקוון שלהם ולהשיג את המידע לו הם זקוקים. הם יכולים לבדוק ולתקן את פרטי החשבון שלהם, להשיג אינפורמציה באמצעות דף השאלות והתשובות הנפוצות בפורטל, וכן לפתור בעיות באמצעות כלי החיפוש המתקדמים
בעזרת פורטל ניהול לקוחות, הם יכולים לתקשר עם לקוחות אחרים ועם נציגי השירות בפורומים המיוחדים, לפרסם בהם רעיונות, לפתוח קריאות שירות ולבדוק את הסטטוס שלהן בכל עת, בכל מקום ומכל מכשיר. השירות ניתן 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
The Technology Platform for Customer Success
Magentrix להגדרת פורטלים ייעודיים
באמצעות Magentrix, פורטל ניהול לקוחות - אתה יכול להגדיר מספר פורטלים בעלי מיתוג שונה כדוגמת מגזרי לקוחות שונים, שפות שונות, לדוגמא: עבור לקוחות בארה"ב בנפרד מהלקוחות בסין.
הלקוחות שלכם יכולים להירשם לפורטל הלקוחות, לשתף פעולה, לפתור בעיות, לגשת למרכזי מידע, לפתוח קריאות שירות,להוריד קטלוגים, לנהל את הפרטים שלהם ועוד
בנוסף, עם אינטגרציה המובנות של המערכת ל CRM שלכם ,הלקוחות מתחברים ישירות למידע שהם כבר מכירים, לדוגמא תוכלו להציג להם את מגוון הפרטים שלהם בלבד ישירות מתוך ה CRM
לסרטוני ווידאוEngagement Improves Performance
Connect, Collaborate and Grow with Channel Partners
Customer Success Communities
לשיפור שביעות רצון לקוחותיך, העצמת שיתוף הפעולה וצמצום דרמתי של העלויות
פורטל לניהול לקוחות אשר ישפר את שביעות רצון לקוחותיך בין היתר באמצעות צמצום הודעות דוא"ל ושיחות טלפון עם פתרון קהילתי בשירות עצמי מלא. תן ללקוחות את האוטונומיה כדי לעזור לעצמם, לקבל תמיכה, לגשת למשאבים וליצור קהילה שבה הם יכולים לעזור זה לזה בעוד צוות התמיכה שלך מקבל חשיפה בכל האינטראקציות כדי להניע את הצלחת הלקוחות
קהילות בשירות עצמי מסייעות גם להפחית עלויות בדרכים רבות, כגון מתן פתרונות מובנים לחיפוש פתרונות לבעיות ולהקטנת הישנותן
קבל גרסת ניסיון