Zendesk - מערכת ניהול ושירות לקוחות
Zendesk מערכת בינלאומית מובילה במערכות ניהול שירות לקוחות וכל מערכי השירות והתמיכה של הארגון, מהמתקדמות מסוגה בעולם עם כ 100,000 לקוחות, למעלה מ 350 מיליון משתמשי קצה ופועלת בעשרות מדינות ומגוון רחב של שפות כולל עברית.
Zendesk - מערכת ניהול ושירות לקוחות היא מערכת ניהול לקוחות מעין, One stop shop לפתרון רב ערוצי מהיר ויעיל של שירות וכוללת בין היתר ניהול קריאות שירות,ניהול צ'אט, ניהול טלפוני מלא כולל IVR וכן פורטל תוכן מתקדם המשתמש כפורטל ידע לשירות עצמי עבור הלקוחות.
עם Zendesk הלקוח לעולם לא יפול בין הכיסאות ויוכל לתקשר איתך באימייל, טלפון, צ'אט, מדיה חברתית או אתר האינטרנט שלך ועוד
Zendesk – תכונות ופתרונות המוצר
ניהול קריאות שירות
Zendesk הינה One Stop Shop לפתרון מהיר למערכת ניהול לקוחות וקריאות שירות עם עשרות מודולים בתקשורת רב ערוצית עם הלקוח בין אם המדובר באימייל, טלפון, צ'אט, Facebook ובמרבית יתר הרשתות החבריות וכן ישירות מאתר האינטרנט של הארגון
פורטל לקוחות
Zendesk Guide מציעה פורטל לקוחות עשיר ומגוון המהווה בסיס ידע ארגוני – Knowledge Base משולב במתחמי Communities העומדים לרשות הלקוחות כשירות עצמי שבאה לקראתם בבואם לחפש מידע
צ'אט מול לקוחות
צ'אט "חי" מספק דרך מהירה להתחבר ללקוחות בזמן אמת, תוך יצירת קשר אישי עם לקוחות המחפשים תמיכה .זוהי דרך מהירה ויעילה להציע עזרה ללקוחות סיוע בדרך שגם מאוד נוחה להם. עם צ'אט מול לקוחות כמו שלנו, צפו בשאלות של לקוחות והציעו עזרה מידית!
מוקד טלפוני בענן
Zendesk Talk הופכת שיחות טלפון של לקוחות לאינטראקציות יעילות ומאורגנות באמצעות יכולת זאת ניתן לספק תמיכה טלפונית ישירות מן המחשב שלך או באמצעות קווי הטלפון הקיימים.שיחות והודעות מנוטרות ומוקלטות
באמצעות Zendesk for Facebook, אנו הופכים הודעות, שיחות ופוסטים בפייסבוק לקריאות שירות, ומקלים בכך על המעקב אחר ההתקשרויות שלך.צוות התמיכה יכול להגיב ללקוחות ישירות בפייסבוק, ללא צורך ביציאה מ- Zendesk
Salesforce
צוותי מכירות ותמיכה נמצאים בחזית העסק ומנהלים אינטראקציות עם הלקוחות.על מנת לספק חוויית לקוח מצוינת, הצוותים צריכים להיות מסונכרנים. באמצעות Zendesk, צוותי המכירות והתמיכה מקבלים ראייה הוליסטית של הלקוחות
דוחות בקרה וניהול
מודול Advanced Analytics מאפשר לצוותי התמיכה לקבל החלטות מבוססות-ידע באמצעות דיווחי המערכת. דו"חות מוגדרים מראש מונעים את הצורך לנחש בכל פעם מחדש אילו מדדים הם הקריטיים ביותר להצלחת שירות הלקוחות
ניהול קמפיינים
הכר את הלקוחות שלך טוב יותר באמצעות איסוף נתונים מכל רחבי משפחת מוצרי Zendesk והשלם את התצוגה עם ציר זמן של אירועים ושיחות ביחד.צור קבוצות של לקוחות על סמך התנהגות או פרופיל וצאו למסע פרסום
Apps Marketplace
Zendesk מציעה קישוריות מובנית עם מאות רבות של אפליקציות המחולקות לעשרות קטגוריות שונות , כולם אינטגרטיביות בצורה מלאה המאפשרת לנצל מידע קיים במערכת אחת לשימוש במערכת אחרת
תקשרות פנים ארגונית
עם Zendesk Inbox כולם עובדים ביחד, מערכת לניהול לקוחות, חברי הצוות מתקשרים מאחורי הקלעים בתוך רצף הדוא"ל של הלקוח. חילופי ידע במקום אחד ולהגיע להסכמה לפני שתענה.עבדו כצוות בניהול מסעות פרסום,מיילים וכו'.
תמיכה רב לשונית
העסקים שלך פרושים ברחבי העולם וכך גם לקוחותיך. לא משנה כמה הלקוחות שלך מגוונים – הצוותים שלך חייבים להיות באותו ראש אתם ולהיות מוכנים לספק להם שירות מצוין בשפה שלהם באמצעות התכונות הרב-לשוניות
טריגרים,אוטומטים ומקרויים
Triggers/macros הם מהיכולות היותר חזקות של מערכת ניהול שירות לקוחות באמצעותם ניתן לעצב תהליכי השירות לצורך הפעלת Workflows וכללים עסקיים שאתה מגדיר לצורך הפעלת פעולות. בין היתר ניתן לשלוח מיילים או מסרונים בגמר ביצוע