פורטל הלקוחות של Zendesk לשירות עצמי
Zendesk מציעה ללקוחות שלך חווית שירות המותאמת אישית למאפייני הפעילות
צור קשרZendesk מציעה ללקוחות שלך חווית שירות המותאמת אישית למאפייני הפעילות
With Zendesk - Knowledge is power
Zendesk Guide מציעה פורטל לקוחות עשיר ומגוון המהווה בסיס ידע ארגוני – Knowledge Base משולב במתחמי Communities
לצוותי התמיכה שלכם יש הרבה ידע אודות הלקוחות שלכם וגם את הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיות.
באמצעות Zendesk Guide ניתן לרכז את מרבית הידע שמצטבר במהלך הפעילות ולתעל אותו לסיוע בפתרון בעיות
בנוסף , ניתן גם לבנות קהילות בעלי מאפיינים שונים המתאימים ללקוחות שלכם לצורך החלפת דעות ומתן רעיונות שיש בהם על מנת לשפר משמעותית את שביעות רצון המשתמשים שלכם ולהקטין בתוך כך גם את העומס על נציגי השירות
Zendesk Kowledge base
בקרת גישה
אתם בוחרים מי יכול להציג את בסיס הידע שלך.לשמור תוכן מסוים עבור הסוכנים שלך בלבד, לדרוש רישום או לפתוח אותו לציבור במרכז העזרה שלך
עורך טקסט עשיר
יצירת מאמרים, כולל מדיה כמו תמונות ווידאו עם עורך wysiwyg. זה מוכר כמו היישומים שבהם אתם משתמשים בחיי היום יום שלכם
תוכן מובנה ללא הגבלה
ארגנו את המאמרים במספר רמות - כולל קטגוריות וסעיפים - כך שיהיה קל ללקוחות למצוא את מה שהם צריכים
רשימות ותוויות
קבלו סקירה כללית על כל תוכן בסיס הידע שפורסם עם רשימות מאמרים מותאמות אישית ולאחר מכן צמצמו תצוגה זו באמצעות חיפוש, מסננים ותוויות מאמרים
שיחזור תוכן שנמחק
כל התוכן שלך מאוחסן בארכיון דיגיטלי, כך שגם אם תמחק משהו במקרה, תוכל להחזיר אותו.
היסטוריית תוכן
להבין כיצד תוכן הידע מתפתח לאורך זמן. ראו רשימה של עריכות ושינויים, כך שתוכלו תמיד להיות מעודכנים עם הגרסאות העדכניות ביותר
Zendesk for seeing what needs work
השילוב המובנה של פורטל הידע Zendesk Guide עם עמדת נציג השירות Zendesk Support הופך למנצח ואת המערכת לחכמה הרבה יותר
כאשר לקוחות משתמשים בשירות עצמי, המערכת עוקבת אחר פעילות זו ושולחת אותה לתמיכה בצורה של תובנות הקשריות המסייעות לנציגים שלכם לנתח את פעילות הלקוחות ולפתור קריאות שירות במהירות רבה יותר
מידע זה מוזן בחזרה לתוך פורטל הידע לשימושם של משתמשים נוספים שעשויים להתמודד עם בבעיות דומות, ובכך משפרת ללא הרף את מארג הידע הכולל
לסרטוני ווידאוZendesk Self-service & Agent efficiency
תמיכה בכל מכשיר נייד
תן ללקוחות לעזור לעצמם תוך שימוש במרכז הידע המותאם גם לכל מכשיר נייד
הטמע בכל מקום נדרש
הטמע את פורטל התמיכה שלך באתר באמצעות יישומון או באפליקציה לנייד, כדי שלקוחות לא יצטרכו לעזוב כאשר הם זקוקים לעזרה
יישום פשוט וממוקד
השתמש במרכז הידע כדי להציע מאמרים רלוונטיים בהתבסס על הדף שהלקוח מציג כעת, לפני שהם אפילו מרימים אצבע כדי להקליד חיפוש
בינה מלאכותית
מופעל על ידי בינה מלאכותית כדי להגיב אוטומטית על הודעות דוא"ל עם מאמרים רלוונטיים מתוך מרכז הידע בשילוב פתרון בקשות הלקוח בזמן שהם ממתינים
לכידת ידע
בעזרת המערכת תוכלו למנף את הידע הקולקטיבי של הצוות שלך. סוכנים יכולים ליצור תוכן חדש וקישור מאמרים לקריאות שירות ישירות מהממשק שלהם
הקשר לקוח מיידי
בעוד הלקוח מחפש דבר מה במרכז התמיכה, המערכת מציעה לו באופן אוטומטי תוכן רלוונטי ותשובות באותו הקשר
Zendesk for letting customers to escalate their questions
קהילת משתמשים
Zendesk Community
הקהילות כוללות בין היתר פורומים באמצעותם ניתן לאגד לקוחות לשתף מידע בינהם,לקבל ולספק משובים להחליף דעות ולהעצים בכך את הידע במרכז התמיכה
וכן אוסף של כלי ניהול לצורכי בקרה של התוכן המיועד להפצה ולהכניסו לתור לצורכי בדיקה לפני פרסום.
באמצעות מידע של פרופילי משתמשים , ניתן לקבל פרטים הקשורים לפעילותו לצורך מעקב והמלצה של תכנים שעשויים לעניין אותו