ניהול קריאות שירות - Zendesk
Zendesk ממציאה מחדש את הדרך בה ארגונים עסקיים מנהלים את מערך השירות והתמיכה שלהם
צור קשרZendesk Support
Zendesk - מערכת לניהול מיטבי של קריאות שירות שתספק לכם שירות יעיל ומהיר.
Zendesk מאפשרת ניהול קריאות שירות המקליט שיחות עם הלקוח, לפתוח קריאות שירות אוט' בכל דוא"ל, לנתח עומסים ולהמליץ על דרכי פעולה, להתחבר בתוך שניות ישירות למסך הלקוח, לעצב פרופילי קלט שונים, לנהל SLA, לבצע סקרי שביעות רצון של לקוחות בגמר טיפול בקריאת השירות, לנהל פורטל ידע דינאמי (גם בעברית), לנהל שינוים ותקלות (Incident,Problem & Change Managemnt), להפעיל תהליכים אוט' המותנים בסיטואציות שונות (Triggers) ועוד מגוון פעולות הקשורות בניהול שירות.
Zendesk for tracking and solving tickets
שתף את האנשים הרלבנטיים בשיחות התמיכה
Zendesk מספקת לצוות התמיכה שלך ראייה הוליסטית של הלקוחות והבעיות שלהם. כאשר עובדים על קריאת שירות, תהיה להם גישה ישירה למידע אחוד על הלקוח, הם יוכלו לבצע חיפושים ב- Help Center ולשלוף מידע רלבנטי מתחומים אחרי בארגון
שתף את האנשים הרלבנטיים בשיחות התמיכה. באמצעות מערכת Zendesk, אנשי הצוות יכולים לבצע ניהול שירות כמו - שיחות פנים ארגוניות סגורות, לשתף מידע בין מחלקות שונות בארגון, או לשתף מומחה חוץ ארגוני הכל בתוך דיאלוג משורשר אחד
לסרטוני ווידאוZendesk for better service
ניתוחי פעילות לקוחות ויכולות למידה למתן המלצות
Zendesk מערכת לניהול קריאת שירות מספקת חשיפה ברורה לאינטראקציות של לקוחות ומסייעת לשרת את צרכיהן בצורה טובה יותר. זה חשוב כי שירות מותאם אישית דורש קשר עמוק יותר
באמצעות ניתוחי הלקוחות ויכולות הלמידה של המערכת תוכלו להבין טוב יותר ולחזות את שביעות הרצון של הלקוחות, למדוד ביצועים ולחשוף תובנות ניתנות לפעולה על פני הנתונים שלך
קבל גרסת ניסיוןZendesk הכלי לניהול Workflows של תהליכי השירות שלך
הטיפול בקריאות השירות ב Zendesk נועד להיות גמיש כי אין שני עסקים דומים זה לזה
באמצעות מערכת Zendesk תוכלו להגדיר כל זרימת עבודה Workflows, מהפשוטה ביותר ועד המורכבת ביותר ולספק מרחב גדול של כלים ועזרים לנציג השירות הכוללים בין היתר מאות אפליקציות זמינות או לעשות שימוש בממשקי API
לסקירה כללית