Zendesk for Making your time much more available
הישאר תמיד זמין ללקוחות שלך
באמצעות Zendesk Chat -
צ'אט חי לשירות לקוחות שיוצר קשר אישי עם לקוחות המחפשים תמיכה
צ'אט תמיכה ללקוחות מספק דרך מהירה להתחבר ללקוחות בזמן אמת, תוך יצירת קשר אישי עם לקוחות המחפשים תמיכה .זוהי דרך מהירה ויעילה להציע עזרה ללקוחות סיוע בדרך שגם מאוד נוחה להם.
צפו בשאלות של לקוחות והציעו עזרה מתי והיכן שהם זקוקים לה ביותר.
ללקוחות יש סיכוי גדול יותר לבצע רכישה באמצעות צ'אט פעיל
צ'אט מאפשר לאנשי התמיכה גם לעזור ללקוחות נוספים בפחות זמן.
Zendesk Chat
Triggers
שלח הודעות ממוקדות והתנהגותיות ללקוחות. לדוגמה, תוכל לעזור ללקוחות להשלים את הרכישה שלהם על ידי הגעה אוטומטית עם צ'אט
טפסים טרום צ 'אט
שאל את המבקרים שלך לגבי פרטי הקשר שלהם לפני תחילת הצ'אט. פעולה זו עוזרת לך להעביר בקשות צ'אט ולתעדף לקוחות בעלי ערך גבוה
רשימת מבקרים
השתמש בצ'אט כדי לפקח על המבקרים באתר האינטרנט שלה ואת הדפים שהם גולשים. זה מאפשר למקד משתמשים ספציפיים ולהציע עזרה כאשר הם זקוקים לו
טפסים לא מקוונים
האתר שלך אף פעם לא ישן - גם אם אתה כן... השאר את הטפסים הלא מקוונים מופעלים באתר שלך וודא שהלקוחות יכולים ליצור איתך קשר בזמן שאתה נמצא
דירוגי צ'אט
צ'אט מציע דירוג שביעות רצון הגבוהה ביותר של כל ערוץ תמיכה, אבל תמיד יש מקום לשיפור. השתמש בדירוגי צ'אט כדי לאסוף משוב ולהמשיך לשפר את הביצועים שלך
שליחת קובץ
"תמונה שווה אלף מילים". זוהי קלישאה, אבל בתמיכת הלקוחות היא אף פעם לא מזדקנת. שתף כל קובץ עם הלקוח שלך - צילום מסך, מדריך מוצרים, אפילו קובץ GIF מונפש - ופתור בעיות במהירות רבה יותר
Zendesk - Live chat
צ'אט שווה אלף הודעות דוא"ל
הוסף את ווידג'ט הצ'אט לאתר שלך והתחל לדבר עם לקוחות בתוך דקות. צ'אט חי מאפשר לך לעזור ללקוחות בזמן אמת, מה שמגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות. לקוחות מרוצים הם לקוחות מאושרים יותר
מידע זה מוזן בחזרה לתוך פורטל הידע לשימושם של משתמשים נוספים שעשויים להתמודד עם בבעיות דומות, ובכך משפרת ללא הרף את מארג הידע הכולל
לסרטוני ווידאוZendesk Chat
Delivering quality support while growing your business can be hard
ניתוב צ'אט
הקצאה אוטומטי של צ'אטים נכנסים לנציגי שירות פעילים. הדבר מבטיח ללקוחות שלך לקבל תמיכה מיידית והנציגים שלך אינם עמוסים
תגיות צ'אט
הוסף תגים לצ'אטים שלך להבנה טובה יותר את הלקוחות שלך
מחלקות
ארגן את נציגי השירות שלך לצוותים שונים על בסיס מיומנויות, שפה, מומחיות או אפילו מותג
שעות פעילות
צור תזמון יומי או שבועי עבור רכיב הצ'אט , לצורך הופעתם רק בשעות העבודה שלך
קיצורי דרך
בעזרת המערכת תוכלו למנף את הידע הקולקטיבי של הצוות שלך. סוכנים יכולים ליצור תוכן חדש וקישור מאמרים לקריאות שירות ישירות מהממשק שלהם
תפקידים והרשאות
ציין הרשאות מפורטות עבור נציגי שירות , ושלוט במה שיש להם גישה אליהם ב- Zendesk Chat
Zendesk Message
שליחת הודעות - Zendesk SMS
הודעות המסרונים של Zendesk SMS מאפשרות לנציגי הצ'אט שלך להתחבר ללקוחות ביישומי העברת הודעות באופן יעיל וניתן להרחבה
בתוך כך נציגי שירות יכולים לנהל מספר פרופילים של הודעות על לוח מחוונים אחד, לקבל הקשר היסטורי על שיחות הלקוח, ולהעביר שאלות לקוחות מהצ'אט שלך לתוך הודעה
קצת עלינו