Zendesk for Facebook & Twitter
באמצעות Zendesk for Facebook, אנו הופכים הודעות, שיחות ופוסטים בפייסבוק לקריאות שירות
נראה שכולם נמצאים בפייסבוק – החברים שלך, עמיתיך לעבודה ובוודאי הלקוחות שלך. אנשים עוקבים אחר החברות והמותגים המועדפים עליהם וגם מחפשים תמיכה בפייסבוק
היישום של Zendesk for Facebook מקל על המעקב אחר ההתקשרויות שלכם . צוות התמיכה יכול להגיב ללקוחות ישירות בפייסבוק, ללא צורך ביציאה מ- Zendesk, וכך זה פשוט למשוך את הלקוחות ולהשביע את רצונם
Zendesk for Facebook turns wall post conversations and page messages into tickets, making it easy to capture and track your communication
הודעות משוב בקריאת שירות
כל ההערות בפוסט נכללות באותה קריאת שירות. פרסם הכרזה על קיר הפייסבוק שלך, וראה כיצד הלקוחות שלך מעירים הערות – והכל נאסף תחת אותה קריאת שירות
קשר אישי יותר
קבוצה גדולה של לקוחות שלכם שצריכה את השירותים שלכם נמצאים בפייסבוק, וכעת תוכלו לספק להם תמיכה יותר כוללת באמצעות ניטור הפוסטים שלהם על הקיר ותגובה אליהם. מעתה ניתן לבצע שיחה עם נציג בפייסבוק ולקבל מידע באופן מהיר ונגיש.
ניתור בעיות מהיר
באמצעות ניטור התוכן הרלבנטי, תוכלו לזהות בעיות במהירות ולייצר מהן באופן שקוף קריאות שירות, אחריהן ניתן לעקוב ולספק את השירות הנדרש והכל ללא צורך לעבור תוכנית
Zendesk for Providing comprehensive support
מהודעות פרטיות של Facebook ישירות לנציגי התמיכה
הודעות פרטיות של Facebook מתורגמת לקריאת שירות ב-Zendesk כאשר התשובה של נציג התמיכה ב Zendesk מועברת בחזרה ללקוח כהודעת פייסבוק
בעזרת הודעות פרטיות של Facebook, תוכל לעסוק ביעילות עם לקוחות בפלטפורמת המדיה החברתית, תוך כדי שמירה על הפרטיות ועל שביעות הרצון של הלקוחות שלך
לסרטוני ווידאו